OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 584)
    • Een week of 2 :first:

Die verbouwing

Wat?

Hoe lang duurde dat ook al weer 💡

Tja, en ik blijf erbij dat’t niet mijn fout is :engeltje:
              Ik wijs ook niemand met de vinger, maar ik heb er bij mijn laatste bezoek op gelet of ‘t nu een bruine kabel was of een rode en ‘t is echt wel een rode kabel.
              Je kan niet alles weten en in mijn wereld: rood is plus. End of story.

Maar we leren bij :sarcastisch
              En ja, ‘k ben handig, anders maak je van dit:

niet dit:

Alleen moet rood de plus zijn, en niet de min :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=90654]Hij gaat binnen ter reparatie 🙂
                Een echte man weet wanneer hij verslagen is ;)[/quote][quote=”Mushroom” post=91818]Komt allemaal voort van het verkeerd aansluiten van de batterij.[/quote] 🙄 :mrgreen: handyman :drink:

Dat laatste zeggen ze nou alleen maar van auto’s tegenwoordig 😥

AKK heeft er weinig mee te maken, komt allemaal voort van het verkeerd aansluiten van de batterij. Begin te vrezen voor de klokken in ‘t dashboard ook. Zal blij zijn als “ze” terug hier is.
                    :driver:

Ze is zo mooi meneer 😳 8)

Bart, keep on dreaming en dat bedoel ik positief(voordat iedereen weer gaat reageren). Een oudje kan alles mee hebben, maar het kan ook tegenvallen. Ik heb ook mijn kwalen op mijn leeftijd. Dat ga jij nu meemaken met je 912. Je moet niet denken dat het te vergelijken is met de 996. Die heeft in principe nog niet de leeftijd om veel kwalen te hebben/krijgen.
                      De 964 is van november 1990, afgeleverd begin 1991. Men noemt het nog niet eens een oudje. Maar voordat Timo aan het werk ging, was de aankoopprijs al uitgegeven aan verbeteringen, veranderingen die noodzakelijk waren of die we gedaan wilden hebben. Zijn keuzes die je maakt. Gewoon doorbijten en niet opgeven 💡

En die AKK, toch de volgende keer doen.

En the saga continues…

Dynamo is’t volgende slachtoffer: volledig uitgebrand.
                        Blijkt nog een dure grap te zijn ook. Blijkbaar een speciaal model van 25A speciaal gemaakt voor de 912, die voor de kevers zijn zwaarder.

De grap is er een beetje aan’t afgaan voor mij 😐
                        Zit alleen aan stukken al aan + 1000 Euro… :applaus:

Zijn die tripjes een goedmakertje voor jezelf 😉

😀

Al die vergeefse tripkes naar de keuring al vergeten zeker? :mrgreen:

Ja 33 pagina’s forumvulling en nog geen meter gereden … kom zal maar zwijgen over mijn eigen porsche vaudeville :mrgreen:

Zo is het! Wie laatst lacht… (heeft de mop niet begrepen ;))
                                ‘t Beestje werkte natuurlijk perfect, de alternator is ook een slachtoffer van de -ahum- “verkeerde” batterij :sarcastisch :mrgreen:

Maar kom, er is ontegensprekelijk humor op ‘t forum :first:

Stilstand is achteruitgang. Als ie klaar is lekker :driver:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.