OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 584)
  • Wim

Ziet er super uit, :respect2: en in mijn ogen kan dit enkel op de oudjes.

Heb het eenmaal op een SC gezien, en weet niet wat ik mis zie dan.

tis een beetje gewoon worden, maar geslaagd :relaxman:

Nooit afgaan op de mening van een ander als het gaat om “smaak”.
          Zelf zou ik geen moment twijfelen en ze er op laten zitten, maar jij bent de eigenaar en moet er van genieten 💡

Kleurtje aanpassen?

Super :applaus: :applaus: :applaus: :first: :first: :first: .

Mijn eerste gedacht was: Hmmm, toch maar niet, maar na 5 minuten dacht ik al van :sarcastisch

Wat denken jullie?

Graag gedaan Bart.

Echter dilemma dilemma… Bij deze enkele foto’s om je te overtuigen. 😉

Attachments:
                • 67SCambria1.jpg
                • IMG_0178.jpg

:happy: :happy: :happy:

Mooie lampjes . Wel in de kleur spuiten natuurlijk .

En ook ik ben bang van gaten boren . Daarom zoek ik naar een clubsport beugel voor in mijn wagen net als de reden dat ik destijds de gepoten carrera vleugel NIET op de 911 Targa heb geplaatst .
                  Eénmaal boren is er geen weg terug .

tja Bart, dat is bij de vrouwen ook zo hé: als je er grotere koplampen op wilt hebben, gaan ze er toch ook eerst gaatjes in moeten maken hoor om ze te installeren… :mrgreen:

Ga je de achterkant van je cibies laten spuiten in koetswerkkleur?
                      Anders een nieuw kofferdeksel zoeken en laten meespuiten,

Kan je altijd nog kiezen 🙂

Als je het niet aadurft kom ik die gaatjes wel boren hoor; ik heb hier nog een pneumatisch boormachien liggen van tijdens onze bouw :mrgreen: :relaxman:

Jaja, dat wist ik wel, ik heb zelfs al een sjabloon van hoe ze te monteren, maar…
                          Da’s zo gelijk een Porsche kopen: je bent er zot van, je hebt er maanden achter gezocht, je hebt dan net die ene gevonden met een sluitende historie, ‘t juiste kleur, in goede staat, etc… en dan komt ‘t moment waarop je je centen moet afgeven 😳
                          Doet toch altijd een beetje pijn bij mij.
                          Zo ook de Cibié’kes. Je weet dat, maar je beseft ‘t pas echt als je ze in je handen hebt en je ziet die drie blinkende vijzen je aanstaren 😐 😆

CibiePlacement1186192046.jpg

Anoniem

Dat valt mij nu van u een beetje tegen Bart.
                            Wist je toch dat die lichtbolleks erop moeten gevezen worden 😕

Monaco!! :first:

Moet wel 3 gaatjes per Cibié boren in m’n autootje… 😳 😥
                              Daar ga ik toch nog eens over slapen, maar alleen al ze vastnemen makes it worth it!! :mrgreen:

nice :first:

Man, man, het lijkt wel of je zelf voor Sinterklaas speelt.
                                  Iets van Bart en Belg mag ik van Bart niet meer zeggen, misschien dan deze
                                  accessoire nog aanschaffen……….

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.