OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 584)
    • Hoe ik hoop dat ik Yabba ne gueuze mag trakteren!! :drink:
      Stay tuned for more exciting news, tomorrow on this channel…

Mercikes allen!! :applaus:

LED’jes zijn toegekomen!!!
      Straks ne keer proberen, en proberen wat fotookes te schieten, ik ga hem nu gaan afhalen in de garage…
      Cheerio…….. :driver:

*volledig* gecontroleerd worden, de asafstand, hoek van de wielen etc… gaat *allemaal* gecontroleerd worden

En hoe gaan ze dat dan doen? er zijn geen gegevens beschikbaar waar uw auto moet aan voldoen, aangezien er geen proces verbaal van goedkeuring is voor die wagen…

Wedden voor een Gueuze dat ge daar aankomt, dat ze achter het GVA gaan vragen, dan zien dat ‘m van voor ’69 is, de kleine keuring doen en U de inschrijving voor oldtimer gaan afleveren?

Niet vergeten: gevarendriehoek,geldige brandblusser en veiligheidshesje erin leggen !

succes Bart, en trouwens proficiat!! Heb deze link eventjes niet gevolgd, behalve wat ik uit onze mailtjes wist, en ben aangenaam verrast en blij voor jou om te zien hoe snel alles gegaan is… 😯 😛 Hopelijk levert hij jou het plezier op dat je er van verwacht!!

Nou, de hele dag aan Bart denken……leidt teveel af, moet ook nog werken.

Denk dat er morgen velen in gedachten met u op de controle zitten mushroom :engeltje:
              veel succes!

… nog maar 1 nachtje slapeloos, Bart 😉

succes,,,

ik ben aan het duimen voor jou!

Anoniem

Succes Bart

succes Bart, wij duimen mee 😆

gd1

Dat zal wel allemaal ok zijn.

Nou, dat wordt duimen op een goede afloop ❗

Hopelijk gaat alles goed en wordt het geen ruzie

Succes mushroom……. :lekker:

Vandaag gebeld naar de keuring in Deinze om een afspraak te maken…

Ik: Goeiemorgen, ik zou graag een afspraak maken om een voertuig te laten keuren ter inschrijving.
                                Zij: Dat kan meneer, wat is uw nummerplaat?
                                Ik: :wtf:

Allez, ‘t was uiteindelijk nog een toffe, ‘t is voor donderdag, wish me luck.

Olielek is gefixt, zou de bourage geweest zijn, lichten afgesteld en een nieuwe batterij erin.

Fuchsen? Check
                                Stickers? Check
                                Cibiés? Onderweg
                                LED lampjes? Onderweg

Wim

Link is zichtbaar en werkt. 😉

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.