OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 584)
    • Valt goed mee dan !
      Dan zal die smurf snel weer rond smurfen !
      Oliekeerring niet vergeten en mankeerde er niet wat aan die smurf zijn nippels 😆

Zal vanavond eens irl gaan kijken, was te laat terug van ‘t zeitje dus ben er gisteren niet meer geraakt.

Ik vermoed van niet want heb enkel de holle bout+naaldlager, borgring en 8 pennen moeten bestellen.

En ..verder hopelijk niet te veel schade opgelopen ?

@ Ghost:

– Breedte tussen de kolommen: 2685mm

Niet all hail voor mij hoor, toen ik gisteren een dagje aan zee zat heeft Chris het blok
              eruit gehaald 😉

Vliegwiel zat dus inderdaad los. Bestelling onderdelen kan vandaag buiten dus hoop dat
              we tegen zaterdag alles hebben 🙂

Attachments:
              • S912010.JPG

[quote=”Mushroom” post=141209]gaat dat for a song and a whistle fixen zegt hij! [/quote]Zingen tijdens een blowjob?…………… :mrgreen:

All hail Hellraiser :respect2:

Vliegwiel losgekomen, moer vv + die pinnetjes. Hellraiser gaat dat for a song and a whistle fixen zegt hij! :sarcastisch :engeltje: :first:

Groen geworden?………………… :mrgreen:

PB

Net naar de smurf wezen kijken, maar ik laat jullie nog wat in spanning van wat er juist mis gegaan is. :happy:

Even off topic. Hellraiser, kan je mij de breedte tussen de palen van de brug eens doorgeven aub.
                          Ik heb zelf een brug staan waar het middenstuk van ontbrak.
                          Ik heb bij plaatsing zelf een midden balk gemaakt maar deze is te kort.
                          Nu is het zeer moeilijk in en uitstappen als de auto tussen de palen staat.
                          Ik moet de midden balk dus verlengen maar weet niet tot hoe lang 😳

Denk wel de de smurf inderdaad in goede handen is nu :applaus:

We hadden gisteren nog enkele andere klusjes dus zijn niet verder gekomen dan de garage te
                            herschikken, de smurf op de brug te zetten en elektra van de motor en cardans los te gooien.

Hoogstwaarschijnlijk zit het vliegwiel los, maar motor moet er toch uit omdat de krukaskeerring
                            na 2 keer vervangen (niet door ons) nog steeds lekt.

Ondertussen verblijft de smurf in goed gezelschap 8)

[URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/SCCharleroi/DSCN0993_zpsdd3ef278.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/SCCharleroi/DSCN0993_zpsdd3ef278.jpg[/IMG][/URL]
                            [URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/SCCharleroi/DSCN0994_zps4fbc4761.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/SCCharleroi/DSCN0994_zps4fbc4761.jpg[/IMG][/URL]

Is het probleem reeds gevonden, ik ben benieuwd wat er nu mis is/was :popcorn:

En kan de Smurf al tot stilstand komen zonder oververhit te raken . 😉

:happy: Geen zwartwerker.
                                  En een aanwinst voor het Nederlands taalgebied.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.