OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 584)
    • Proficiat met de aankoop :driver:

Als je nog wat leuke ideeën zoekt, er staan prachtige 911jes in Speedster Magazine.
      Een franstalig porscheblad, te vinden in de betere boekhandel.

Shit, fuck,… wat ben ik jaloers! :lekker: :applaus:

Als dit een 911 was kwam ik hem uit uw garage halen, nu kan ik mij nog net inhouden. Echt knappe kar. :first:

Mush, houd vooral die velgen, ik vind ze super. Volgens mij in de toekomst meer waard dan Fuchsen. :drink:

Anoniem

Proficiat Bart :applaus:

Voor de fuchsen FVD (15 en 16″), Lindsey (17″), Zuffenhaus.us, design911.co.uk
          en nog vele anderen denk ik. google replica fuchs of look a like fuchs eens een keertje.
          De Lindsey P RSR in 17″ ga ik volgende week bekijken 2de hands.

Attachments:
          • LindseyP2rsr1.jpg
          • LindseyP29301.jpg

proficiat Bart, wat gaat meneer pastoor van rechtover zeggen nu je al 2 duivelse auto’s hebt, een met oranje wielen en een overjaarse baby 😈 :mrgreen: :drink:

Proficiat Bart :applaus:
              Goe bezig é :first:

Die glimlach spreekt boekdelen ❗

Glunder! 8)

Samen met grote broer (aka: den dikken) in de veel te kleine garage…

Den dikken: Ik ben stoer!!
                  ‘t Baby-blauweke: Ja maar ik ben cute as fuck :engeltje:

Ik was hier eerst!!!
                  NEE! Ik was hier eerst!! 🙂

Schiet niet echt op.
                    Hulp nodig, deze is van schrik wat bleek geworden.

Anoniem

[quote=”plumber” post=88025]Ik wil fotos zien of ik geloof er niks van :mrgreen: :happy: :first:[/quote]

Plumber +1

Ik wil fotos zien of ik geloof er niks van :mrgreen: :happy: :first:

Anoniem

Verdorie Bart, je bent mij dus voor met ‘projectjes verzamelen’ proficiat!

Mushroom, gefeliciteerd 8)

Ik *heb* de originele velgen

Zijn zeer gewild dus goed bewaren.

gd1

Pffff, wie koopt er nu in godsnaam een 912 ????? Een kevermoteurke in een Porschekaske tssssssssssssss da’s van ke willen ma ke kunnen nie hé….

Dat is wat ze in de jaren 60 en 70 zeiden over de 912. :applaus:
                              Van harte gefeliciprofiateerd met uw aankoop en veel rijplezier ermee.

Anoniem

Proficiat .En nu maar :driver:

Proficiat Mushroom en veel rijplezier met je nieuwe aanwinst :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.