OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 584)
    • Proficiat Mushroom met de aanwinst (je hebt het goed zitten hè)veel succes er mee en veilige kilometers gewenst . :applaus:

Wim

Gefeliciteerd mat de aankoop, en zullen hem wel eens ergens zien denk ik. 😉

Ook van hieruit een dikke proficiat gewenst .
          Strakke bak

Proficiat

proficiat met de nieuwe P, kom je ermee naar het RL cafe op 1 april ? dan kunnen we hem eens bewondere 😀

Gefelicitaart :first:

Ik had Jeroen914 een paar weken geleden al gemaild en ge-pm’d voor nog andere stickers, maar ik krijg op geen van beiden antwoord.
                  Daarnet effe op eBay zitten snollen en daar staat één en ander op… 8)

Morgen ga ik de blauwe halen! :relaxman:
                  En zaterdag om 16u ga ik naar de gele gaan kijken :lekker: als er iemand zin heeft om mee te gaan stuur maar een pm en dan laat ik weten waar. Hoe meer zielen hoe meer deugd 😉

Nog gezocht voor de blauwe 912:

Fuchs velgen, Cibie lampen, de claxonschakelaar voor op ‘t stuur.

Qua Fuchs velgen: Wat kan een 912 verdragen? Aub geen preek over originaliteit :engeltje: Ik *heb* de originele velgen maar zie liever iets stoerder 😉
                  Is de steek voor al de oude Porsches ‘t zelfde?
                  Kan ik 16″ Fuchsen erop steken?
                  ET?
                  6J, 7J?

de stickers voor mijn 914tjes heb ik destijds laten maken bij Ketchonaise Graphics in oudenburg.
                    Koste me +-75 en professioneel geplaatst. Wel even tot daar tuffen :driver:

[quote=”911-lover” post=87703]Via via op DEZE wagen uitgekomen .
                      Het is een 911E van 1971 omgebouwd tot RS replica
                      Deze is al aangekomen en staat nu in Nederland .
                      Misschien iets leuks voor jou .
                      ook de prijs vind ik niet verkeerd
                      Ze willen er 14900€ voor hebben inclusief BTW

Ik had deze ook al gespot in Duitsland vorige week maar aan een hogere prijs, niet verder op ingegaan omdat de prijs daar veel te hoog is. De adverteerder in Duitsland heeft er ook meer foto’s bij staan en er is serieus wat werk aan de wagen om er iets mooi van te krijgen…

[quote=”bully” post=87767][quote=”911-lover” post=87703]Deze is al aangekomen en staat nu in Nederland .
                        [/quote]Heb je een link?[/quote]

Link staat erbij . Ik heb enkel rechtstreeks contact met hem via smoelenboek .

Eke sticker is na te maken .
                          Ik heb er destijds ook originele laten namaken voor ze niet mijn triporteur daar meer te krijgen waren .
                          Vrijdag heb ik vrij alsook het weekend .
                          Enkel de avonden zijn al bezet ( vrijdag de zoon halen en zondag terugbrengen , en zaterdag verjaardagsetentje met de bomma die 93 wordt)
                          Laat maar iets weten .

Stickers = jeroen914. Fuchsen bij johan of wim.

Je hebt ‘m stiekem al gekocht he 😆
                              Rustig aan, de huidige eigenaar kan ook meelezen…….en dan valt er niets meer te onderhandelen.

Thx!
                                Ben er helemaal klaar voor…
                                Gisteren vergeten zeggen maar,
                                paar weken geleden naar een Belgische 912 gaan zien, we zijn niet verder geraakt dan de garage terwijl ‘t eigenlijk aan’t vriezen was. Gisteren kwamen we toe: koffie, thee en vers gebakken appeltaart :applaus:

Anyway, zo staat hij nu:

Akkoord, is volledig origineel maar toch ook een beetje saai. Doet me denken aan een kleinburgerlijke dokter uit de jaren ’60 die neerkeek op het plebs.

Zoiets zou’t moeten worden:

Heeft zo al een beetje meer de “Steve Mc Queen” touch to it 8)
                                Alles is bovendien weer aanpasbaar naar de stijve dokter van hierboven…
                                Verleden maand in Essen op de Motorshow een aantal stickers gekocht maar die rode “Pegasus” heb ik niet gevonden (ik wou nochtans persé die hebben), weet iemand waar die te bestellen?
                                Setje Fuchsen dringen zich ook op, daar dat bakske met moeite 140 kan en je dan waarschijnlijk al ‘t gevoel hebt dat je 340 rijdt ben ik best tevreden met een set replica’s. Iemand een adresje en info over hoe breed je kan gaan op een 912? ET waardes?

Schoon bakske. :applaus: :drink: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.