OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 584)
    • Mushroom, als het in de buurt van Hasselt is kan ik vrijdag na de middag wel mee gaan.
      Kunnen we hier achteraf wel enen drinken.
      Morgen lukt me niet

knappe 912, ik zou niet twijfelen 😛 DOEN!

Als ik nog plaats had en jij hem niet neemt, zou ik het wel doen 😈

Volgens mij heeft Mushroom met de lotto gewonnen :mrgreen: :happy:

waar koop je loodvervanger?

In de gunshop :mrgreen: bij een tankstation.

Anoniem

Ik kan zaterdag.
              Nieuwjaar drink na P bezoek klinkt mij :applaus:

Thx allemaal voor de lovende woorden en de bereidheid te helpen :first:
                Volgens iemand die er verstand van heeft is’t geen probleem hem in te voeren als de nummers op de wagen en op de papieren overeen komen. Dat heb ik nu gevraagd aan de verkoper want zelf heb ik daar niet naar gekeken natuurlijk. Ben echt een ramp om zo’n dingen te kopen 😳
                Als die nummers kloppen koop ik ‘m :mrgreen:
                ‘t Blauw is idd niet origineel maar zou een 356-kleur zijn. Als ik ‘m origineel wil moet ik ‘m in ‘t rood zetten :sarcastisch Het blauw blijft dus!
                Euhm… waar koop je loodvervanger?

911lover, die 911 ziet er buiten de Calibra zetels nog te doen uit, echter als ik al zie hoeveel ik fout zie aan een wagen die al gerestaureerd is vrees ik dat zo’n totaalprojectje niks voor mij is. Ben teveel pietje precies daarvoor.

Dan,
                Ge leeft maar één keer, geld brengt niets op op de bank en die gele blijft ook in mijn been bijten :wtf:
                Waar is die thread van Reys over “een investeringske” doen?? 😈
                “Die gele” is dus de 2,7 S van ’77 die hier eerder ook al getoond werd met foto’s.
                En eigenlijk zou’k er één dezer eens gaan naar kijken. Staat in ‘t Limburgse en ik ben donderdag en vrijdag in verlof… Iemand zin om mee te gaan kijken? Zaterdag of zondag kan ook. Kunnen we achteraf nog een pot gaan pakken en ouwehoeren over P-kes…
                Heb er ook reeds meerdere foto’s van gezien en hij is ook yummie :lekker:

Ziet er goed uit Bart :relaxman:

Anoniem

Doen als je vindt dat de prijs in verhouding is .In het verleden moest ik bij mijn 2.2 ook loodvervanger ingieten .Kleur niet origineel maar als je het mooi vindt toch geen enkel probleem .Proficiat Mushroom .

niet twijfelen, doen.
                      ziet er zeer mooi uit

[quote=”911-lover” post=87703]Deze is al aangekomen en staat nu in Nederland .
                        [/quote]Heb je een link?

Mooie bak mushroom, en je krijgt al hulp aangeboden bij het invoeren [denk zomaar dat degene ook fuchsen kan regelen] dus appeltje eitje :relaxman:

nice, zeker doen 😆 , en de km teller in miles is normaal geen probleem, bij mijne 356 stond die ook in miles en dat was toen geen probleem

Anoniem

Mush

Zoals Wim schrijft de nummers vergelijken.
                              Bij de mijne waren de nummers in orde, enkel het plaatje waar de gewichten op zijn vermeld ( identificatie plaatje )was verloren geraakt in het verleden.
                              Ik heb dat toen nog kunnen bekomen via de vorige eigenaar in Nederland.

Verder ziet die er goed uit :first:

Very nice !!! Zelfs de velgen vind ik knap. :applaus:

Ziet er zeer mooi uit.

Als je wil kan ik de procedure doen om een gelijkvormigheidsattest te bekomen.

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.