OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 584)
    • [quote=”Mushroom” post=87067]Iets??? :sarcastisch

Nee, da’s dus teveel geld. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij het niet waard is 😉

Qua uitzicht. ‘t Is wel degelijk de bedoeling van de algemene staat van de auto na te zien hoor, maar die kan achteraf even slecht of goed zijn op een auto met een IMO mooie kleur dan op eentje met een IMO lelijke kleur 🙂
      Dus ja, kleur is voor mij wel belangrijk.
      Hebben ze eigenlijk ooit dat Slate Grey gebruikt? Of is alleen die van Steve Mc Queen daarmee gedaan? Die kleur zie je nu eens nooit te koop staan…

Deze bijt eigenlijk ook in mijn been:

Porsche 911 s Matching numbers 1977

Is die S meer gewild? Is een 2,7 motor… Hadden deze motors vroeger niet de reputatie van de slechtere te zijn tov de 3.0?
      Wel geen pré-impact dan natuurlijk, maar deze heeft “het” :oops:[/quote]

Mike Verdrengh reed vroeger met zo ene.

0

pff wat is me dat hier allemaal, onze mushroom zoekt een pre-impact ? de mijne was ook eerst pre-impact maar ik heb er nu toch maar een post-impact van gemaakt :first: ok nu back on topic :mrgreen:

0

Dat maakt al 7 man, misschien samenaankoop. :relaxman:

Ik wil wel een 911 Targa van 1970, als mijn vrouw het toelaat 😯

0
          gd1

Ik wil al jaaaaaaren eens naar Stolze gaan, en niet alleen voor de Porsche’s, maar ik geraak er niet. Ik denk dat je daar een ganse dag kan verslijten en dat je het nog niet allemaal zal gezien hebben.Hij heeft ook een enorme collectie email borden. Naar ik hoor moet je wel bellen want de man werkt op afspraak en wil graag weten naar wat je komt kijken.

0

ik wil ook mee :mrgreen:
              volg al enkele jaren welke wagens de man te koop heeft staan op zijn site. :lekker:

0
              Anoniem

Als mijn werk het toelaat wil ik zeker een keertje meegaan 😀
                Lijkt mij zeer interessant om daar eens rond te gaan kijken.
                Ik heb zelf ook een en ander nodig, misschien is daar wel iets te regelen.

0

hier nog enen … busje komt zo … :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
                  wil daar al lang naar toe.
                  Mushroom, bij Van Kessel staan er ook een paar.
                  http://www.vankesselsportscars.com/

0
                  Anoniem

Hier nog iemand die mee wil. :drink:

0

Is niet normaal wat die man heeft staan ,Ik wil wel mee Bart als het past voor mij .laat maar weten wanneer je gaat (liefst op zondag of maandag )als dat kan natuurlijk . :relaxman:

0

klikkerdeklik Neem iemand mee met verstand van porsche mushroom, erg leuk om daar te kijken 😎

0

[quote=”Mushroom” post=87366]Mijn zoektocht op het web heeft me ondertussen tot bij Joop Stolze gebracht. Iemand hier ervaring met de beste man?
                          Hij adverteert met:
                          [color=#004444][i]Steeds wisselende voorraad (meer dan 450), bel voor info en afspraak! Grote keus in klassieke Porsches. 911-912-914/4 -914/6- 924- 928. Bouwjaren tussen 1965 en 1974. Ook roestvrije, goede rijdende opknappers
                          Prijzen 911 targa van 9500 tot 17500 voor een perfecte.! 911 coupé van 10000 tot 15000,- euro voor een heel mooie. 912’s van 6500 tot 7500,- euro.Ook regelmatig 356’s in de collectie. Grootste keus in ECHTE klassiekers in de Stolze Collectie .! [/i][/color]

Zou blijkbaar ergens rond Rotterdam gelegen zijn en heeft serres vol klassiekers. Ik zou misschien eind volgende week of volgend weekend eens tot daar rijden. Iemand zin om mee te gaan…[/quote]

Even de man zijn website bekeken, dit is als een natte droom.

@Mushroom, ik weet niet van waar je bent, maar als ik kan wil ik wel mee gaan.

0

Heb ‘t een beetje gehad met particulieren…
                            Zie een mooie zilveren 911 staan, ik bel, nummer is afgesloten
                            Zie een 912 staan met striping erop, geen antwoord op mail noch telefoon.
                            Mail nog eens voor die zilveren waar ik gaan naar kijken ben, geen antwoord en de dag erop is er ineens op alle sites waar hij te koop staat een deftig bod uitgebracht 😕

Mijn zoektocht op het web heeft me ondertussen tot bij Joop Stolze gebracht. Iemand hier ervaring met de beste man?
                            Hij adverteert met:
                            [color=#004444][i]Steeds wisselende voorraad (meer dan 450), bel voor info en afspraak! Grote keus in klassieke Porsches. 911-912-914/4 -914/6- 924- 928. Bouwjaren tussen 1965 en 1974. Ook roestvrije, goede rijdende opknappers
                            Prijzen 911 targa van 9500 tot 17500 voor een perfecte.! 911 coupé van 10000 tot 15000,- euro voor een heel mooie. 912’s van 6500 tot 7500,- euro.Ook regelmatig 356’s in de collectie. Grootste keus in ECHTE klassiekers in de Stolze Collectie .! [/i][/color]

Zou blijkbaar ergens rond Rotterdam gelegen zijn en heeft serres vol klassiekers. Ik zou misschien eind volgende week of volgend weekend eens tot daar rijden. Iemand zin om mee te gaan…

0

ge moogt hem altijd hier komen zetten, plaats genoeg
                              :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

0
                              Anoniem

Mooie wagen ,met een technische staat die Ok is is dit een correcte prijs . Enkele jaren geleden mijn 2.2 T Targa verkocht voor 25 . Onmiddellijk je wagen thuis getoond aan de vrouw ,ik heb veel zin om weer zo eentje te hebben . 😛 Had ik genoeg plaats om hem te zetten kwam ik hem vanavond nog ophalen .

0

Wauw, prachtig. :applaus:

Iemand zin in mijn 87′ Targa? Dan wil ik de rode wel. :lekker:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.