OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 584)
    • I like it, yeahhh… :lekker: :lekker:

Ook den deze wil wel zo eent(d)je. :respect2: :respect2:

[quote=”PatrickB” post=99882]Rocco, op zijn leeftijd is hij blij als er al überhaupt iets van grond gaat. :happy:[/quote]
        Ik hoor die van u nochtans niet klagen hoor! 😈

Althans, toch niet over mij! :mrgreen: :happy:

@ Olaf: guilty as charged!! 8)

Very Nice :applaus:

Alleen die kentekenplaat lijkt mij te veel op een nederlandse exportplaat :sarcastisch

Ooooops, had ik die foto’s nog niet gepost?
            De Cibies staan er al lang op hoor:

PB

[quote=”bully” post=99886]Niets meer aan doen Mushroom :applaus: 8)[/quote]
              +1

Het seizoen uitdoen in deze setting, deze winter je Cibie’s monteren,
              en eventueel een Duck derop zetten, gecombineerd met een Carrera striping. :mrgreen:

Nog eens een EDIT :respect2:

Ik zou wel een 2de voor-en achterklep zoeken, dan kan je altijd terug naar de “gladde look”. 😎

Niets meer aan doen Mushroom :applaus: 8)

PB

Rocco, op zijn leeftijd is hij blij als er al überhaupt iets van grond gaat. :happy:

Ja mush je 912 is knap op zich, een duck daarop heeft dan niet veel zin met 90 pk ga je niet snel van de grond gaan vrees ik :mrgreen:

Mits wat aanpassingen gaat dat ook vooruit haha

Schitterend Mush :first:

Prestaties??? :wtf:
                          Wat kan je verwachten van 90 PK? :happy:

Oei….moet k mijne dan zonder motor gaan verkopen?

PB

Het gebrek ervan bedoel je? :happy:

Rij enorm graag met de 964 en nog geen minuut spijt van de aankoop…maar moet eerlijk bekennen dat zo een oerding mijn hartje zeer snel doet slaan.

Maar hoe zit het met de prestaties van zo eentje?

@Rocco: ‘k Zal er nog een andere moeten bijkopen zeker? 😉
                                  @ibiz@ke: niet flauw doen! You know you want it! :mrgreen:

Aaaaah… unlimited money… toch maar eens op de lotto spelen zeker?

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.