OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 584)
    • Zelfs een autohandelaar zou niet zo grof zijn hahahahah

Die groene is knap maar met een ducktail alleen kom je er dan niet, dat is weer een heel projectje op zich … :mrgreen:

[quote=”Ibiz@ke” post=99852]kunt zo kant en klare modulletjes kopen he
          http://www.uslights.nl/%5B/quote%5D
          Ja maar ja… In theorie zit “het” erin hé? ‘t Is een Amerikaan…
          Zo’n module is eventueel wel een uitweg, maar zou ‘t toch allemaal liever zo simpel mogelijk houden.

[quote=”Ibiz@ke” post=99852]ik ben zo zot als een achterdeur aant worden van dees type
          binnenkort staat er ene 964 te koop….[/quote]
          Hoeveel leg je erbij? :mrgreen:

denk dat mijne goede smaak niet te betwisten valt :happy: :drink: :first:

kunt zo kant en klare modulletjes kopen he
              http://www.uslights.nl/

ik ben zo zot als een achterdeur aant worden van dees type
              binnenkort staat er ene 964 te koop….

[quote=”Ibiz@ke” post=99846]kijk es hier se :lekker:

😥 😥 😥
                *zucht*
                Johan?
                Wat moet uwen ducktail kosten? :sarcastisch

Wat me ook wel opvalt is dat deze Carrera striping precies beter tot zijn recht komt op zo’n sportief gebakje dan die die er nu bij mij opstaat…
                Wat denkt de rest?

vindt het alle 2 netjes, maar vindt die van Ibiz@ke net ietsjes bruter :first:

Ben aan ‘t zien om ‘m te verlagen :drink:
                    Vooraan dan, achter staat hij redelijk goed en eigenlijk staat hij mooi horizontaal hoor, vandaar : in dubio 😳
                    Uitlaat hoeft niet echt voor mij.
                    Ducktail… Johan heeft blijkbaar eentje te koop en heb me moeten bedwingen om niet even de prijs te vragen, maar die dan ook weer laten spuiten etc… en het loopt weer op hé?

Dit weekend eens gekeken om de dagrijverlichting op te hebben. Raar systeem ook weer. Er zit maar één lampje in de knipper. De Amerikaantjes laten blijkbaar dat lampje constant branden tenzij hij moet knipperen natuurlijk, bij de Europese is het lampje altijd uit tenzij hij knippert…
                    Is dat ergens een draadje versteken ofzo? Een zekering? ‘k Denk niet dat ‘t in te stellen is via de boordcomputer :sarcastisch :mrgreen:

kijk es hier se :lekker:

lager
                        dubbele rechte uitlaat
                        ducktail

en scheuren maar!!!!

OF ge zet m hier zo af :first: :happy:

Prachtige foto, die 2de!

PB

[IMG ]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Yellow/too_sad.png[/IMG]

Waarom !

Vertel me waarom ik je mijn nieuw gsm nummer niet had doorgegeven…

:first:

Eat your heart out Magnus Walker! 8)

2012-06-1018.47.07.jpg

2012-06-1018.51.56.jpg

PB

°Te Koop° 1 kam zogoed als nieuw, slechts 1maal gebruikt !

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.