- Dit onderwerp bevat 70 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 mei 2012 om 19:45
Beste Porschisten,
ben een volledige Porsche Rookie, enige ervaring die ik heb is eens met een 911 gt2 paar laps over Zandvoort racen. En toch al verkocht om er zelf ook één te hebben. En we gaan beginnen bij het begin, dus met een Boxster.
Nu zat ik zowat op de verkoopsites te kijken en vielen de prijzen mij wel mee, toch voor de oudere versies. En de 2.5 motor is dan ook nog eens goed betaalbaar BIV gewijs…
Nu vroeg ik mij wel af of het verstandig is om een ouder model te kopen. Wetende dat een recenter model te duur is voor mij.
Zijn er veel probs geweest met de eerste modellen die nu nog zouden kunnen opduiken? Zijn er speciale slijtpunten waar ik zeker aandacht zou meten aan schenken bij aankoop? Zal waarschijnlijk van particulier zijn, want denk niet dat er veel garages nog zo een “oude” autoos verkopen met garantie, jammer genoeg. Hoeveel kilometer kan de motor ongeveer aan(weet dat dit erg moeilijk te bepalen is maar kan het maar vragen he :))Kort samengevat: geef mij tips, hints, truucs en hééél vééél advies om een degelijk exemplaar tevoorschijn te halen.
Met ferm veel dank,
Timo
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.