OKTOBERFEST 2012

Home Forum Porsche Uitstappen OKTOBERFEST 2012

• Maker
    Discussie
  • Vrienden,

Zoals in een andere topic reeds gepost wil ik graag een uitstap naar OKTOBERFEST in München organiseren.

Werkelijk de moeite, veel volk, super sfeer en volgens mij de mooiste stad van Europa !

http://www.oktoberfest.de

Wie dit ziet zitten geef jullie naam, ik wil als er gegadigden zijn dit graag in elkaar steken.

Ik hoor het wel.

Groet
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Jammer dat ik geen bierdrinker ben 😈

das komt in ordnung mein freund :relaxman: :relaxman:

Ik ga het zeker volgen .

Ik ga ieder jaar, dus dit jaar ook :drink:

Ik zal iets in mekaar steken en hier posten.
            Dus blijf volgen zou ik zeggen !

Oktoberfeste = ein, zwei zaufen ! Liters (letterlijk) bier en kiekens opgediend door rondborstige ferme Duitse Mädels. Lijkt mij ideaal voor een mannenuitstap… :sarcastisch

ook hier interesse!
                laat maar weten wanneer en hoelang, want verlof genoeg hebben en kunnen krijgen is mijn grootste probleem 🙁

PB

Euh tellen rollerblades ook ? :mrgreen:

En hebben alle speeltjes dan ook wielen ? :happy: :mrgreen:

PB

Tja heren, dat is nu eenmaal de prijs die je als Toyboy moet betalen
                      om met alle speeltjes in huis te mogen rijden. :first:

[quote=”Mushroom” post=98874]Hoelang heb je beloofd de afwas, de kuis én de strijk te doen Patrick? 😉
                        1 jaar? 2 jaar? :respekt:[/quote]

Dat doet hij eigenlijk al jaren; anders mag hij niet met de Porsche rijden :mrgreen:

Jorgen,
                          lijkt me leuk om dat eens mee te maken.
                          Heb dus ook interesse, 1 persoon.

Grtz

Hoelang heb je beloofd de afwas, de kuis én de strijk te doen Patrick? 😉
                            1 jaar? 2 jaar? :respekt:

:mrgreen: :happy:

PB

Wat d8 je?! Heb je mij al eens goed bekeken?

Tuurlijk heb ik het haar vlak afgezegd dat ik ging, simpel als dat !

(allez ja, als zij het goed vond he, anders bleef ik thuis bij haar op de bank.)

Patrick, daarmee bedoel je waarschijnlijk gewoon dat je thuis gezegd hebt dat je gaat, niet ? 😈

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.