Oldtimer Porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Oldtimer Porsche

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Bij deze is mijn officiële zoektocht naar een “oldtimer” begonnen.
      De Porscheziekte is meedogenloos voor ondergetekende en wordt enkel afgeremd door de beschikbare financiële middelen en de hebberigheid van onze regering..’
      Het dient een betaalbare oldtimer te zijn en dan kom ik bij de 944 uit of bijna de 968. 2 modellen die mij ook wel kunnen bekoren sinds mijn jeugd…
      Ik zoek wel iets speciaals. Ben er nog niet uit of ik voor de Targa, cabrio of coupé zou gaan. Wel voorkeur voor een Turbo of S2 3.0. …..
      De Boxster blijft voor alle duidelijkheid! 🙂
      Weet je of heb je iets goed staan….let me know, please!
      Thx
      G

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
      • Nog geen foto’s. De wagen bevindt zich momenteel niet echt in de conditie dat je er foto’s van wil nemen. Ik ga er ook nog een tijdje moeten op wachten vooraleer hij in goede conditie is maar dat geeft mij dan ook de tijd om voor huisvesting te zorgen… Dus tenzij er nog een bijeenkomst wordt georganiseerd ergens eind oktober-november ( ritje Scherpenheuvel?) zal hij dit jaar niet meer te zien zijn op een bijeenkomst….

en geen foto’s gemaakt voor de thuisblijvers

:first: yes. We hebben toch een deal…. :happydance:

Aha, dus een positieve afloop!

Ik zou niet weten waarom Rollie. Deze :bounce: is omdat ik voorbij de vaste flitspaal op Mechelen-noord net voor de lichten aan een veel te hoge snelheid ben gereden op de terugweg. Het verhaal lijkt me duidelijk interpreteerbaar, denk ik eh. :coolness:

Dafalgan nodig ? :puke:

:driver: ➡ :geek: 😕 😳 :think: :lekker: ➡ :driver: :geek: :salut: ➡ :up: :first: :happydance: ➡ :driver: :bounce: :bounce:

Het verhaal van deze ochtend uitgebeeld met emoticons…. :music:

succes!

zal ook nog op zoek kunnen gaan voor geschikt onderdak

Wel de lieve vrede bewaren thuis, dat dit onderdak niet voor jezelf hoeft te dienen :engeltje:
                        Goede jacht morgen

wens je alles toe, goeds hé :up:

en welke zijn dan de plekken die je zeker moet checken? de dorpels vlak voor het achterwiel, … zijn er nog?

Wim

Neem voor alle veiligheid een zwak magneetje mee. 💡

ik twijfel altijd….zal ook nog op zoek kunnen gaan voor geschikt onderdak…. Beetje gaan bedelen bij mensen met genoeg plaats in hun garage :lekker: 😳

Good luck… en bij twijfel laten staan he!

XXX

Succes zaterdag :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.