Oldtimer Porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Oldtimer Porsche

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Bij deze is mijn officiële zoektocht naar een “oldtimer” begonnen.
      De Porscheziekte is meedogenloos voor ondergetekende en wordt enkel afgeremd door de beschikbare financiële middelen en de hebberigheid van onze regering..’
      Het dient een betaalbare oldtimer te zijn en dan kom ik bij de 944 uit of bijna de 968. 2 modellen die mij ook wel kunnen bekoren sinds mijn jeugd…
      Ik zoek wel iets speciaals. Ben er nog niet uit of ik voor de Targa, cabrio of coupé zou gaan. Wel voorkeur voor een Turbo of S2 3.0. …..
      De Boxster blijft voor alle duidelijkheid! 🙂
      Weet je of heb je iets goed staan….let me know, please!
      Thx
      G

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
      • Goede kandidaat heeft zich ondertussen gemeld! :up:

Is er hier een 944 kenner en tevens vroege vogel die zin heeft om zaterdagochtend om 9h00 in Kallo met een rationele blik naar een autoke te gaan zien? Ik heb zelf nogal snel last van het “liefde maakt blind”syndroom en dat kan soms pijnlijk worden wanneer de “heldere blik” vroeg of laat terug present tekent. 😳 😳

you’re not the only one, :bounce:

“Maar ik denk…YOLO en :driver: en :happydance: en :drink:”

Das een mooie gedachte Harley G. :happy:

ik denk dat er binnenkort weer es een welness bongobon gekocht gaat worden.
                Als de bloemen niet meer helpen altijd een goede volgende stap.

Ik vrees dat ik in mijn eentje moet gaan kijken zaterdag… 😳

[hide]ik heb uit goede bron dat “the mistress” af te leiden is met

Amai jij weet dat snel! :respect2: Ik wacht nog op het adres :think: De vrouw des huize, steunt me niet echt…. :mrgreen:
                      Maar ik denk…YOLO en :driver: en :happydance: en :drink:

Veel kijkplezier zaterdag 🙂

🙂 ik ga straks uwe kameraad eens bellen voor die cabrio 🙂

zocht er hier nog iemand nen 944?
                            http://www.kapaza.be/nl/porsche/944-type-2—targa-99005285.htm
                            http://www.kapaza.be/nl/porsche/944-type-2-99004769.htm

Staan beiden te kopen bij kameraad van mij die in bijberoep een garage begonnen is.
                            Die rode is van mij trouwens.
                            Hij heeft nog een pak meer lekkers staan die binnenkort te koop komt.
                            968 cabrio, 944 cabrio, 944 S2,…

Mun carrera gt is ook te koop die staat op mobile.de
                            En de polestar gaat ook weg, er komt iets voor op circuit in de plaats.
                            Eerst wat opruimen en dan weer gezellig gaan shoppen 🙂

F

Ik heb m’n SL indertijd in Duitsland opgehaald met transitplaten (en aldaar verzekering afgesloten). Op zich geen probleem dus als je meer info nodig zou hebben laat je maar iets weten.
                              P.S.: Zorg wel dat de auto in orde is zodat je zonder kleerscheuren thuisgeraakt.

[quote=”DST” post=213967]Gewoon vragen dat hij hem brengt, dan voer je ff terug met de DD (of Boxster :happy: ) en stop onderweg voor de platen in te leveren (en uw papierwinkel in orde te brengen)[/quote]

zo heb ik de E-type uit NL gehaald. appeltje eitje, op voorwaarde dat de verkoper hieraan wil meewerken natuurlijk.
                                transitplaten kan je toch ook nemen of zijn gewoon incl verzekering en voor oldtimerkeuring gebruik je best je platen en verzekering van DD (niet je firmawagen).
                                en als allerlaatste redmiddel: niemand op PFB met een autotrailer 💡

Transitplaten = miserie voor de verzekering rond te krijgen dacht ik

Annatrans kan u wagen voor een redelijke prijs ophalen in Frankrijk

Deze Hollander blijft een koopje (als ie niet aan het roesten is, toch!!)

http://ww3.autoscout24.nl/classified/273685248?asrc=st|as

Gewoon vragen dat hij hem brengt, dan voer je ff terug met de DD (of Boxster :happy: ) en stop onderweg voor de platen in te leveren (en uw papierwinkel in orde te brengen)

Voilà, terug in Belgenland en de jacht is geopend.
                                    We hebben tijd dus ik zoek echt wel iets moois voor een goede prijs.
                                    Heb al enkele goede tips ontvangen. Importeren uit Duitsland is ook een mogelijkheid. Vind alleen niet veel buikbare info terug over de transitplaten.
                                    Heb dan maar online de vraag gesteld aan de Kraftfahrt-Bundesamt maar vrees dat ik nooit een antwoord ga krijgen 🙂
                                    Frankrijk is ook een optie. Italië heb ik wat schrik van. Nederland weet ik niet of daar koopjes te doen zijn….
                                    Anyway. Als ik iets gevonden heb…..post ik de foto’s :salut:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.