Oldtimer Porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Oldtimer Porsche

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Bij deze is mijn officiële zoektocht naar een “oldtimer” begonnen.
      De Porscheziekte is meedogenloos voor ondergetekende en wordt enkel afgeremd door de beschikbare financiële middelen en de hebberigheid van onze regering..’
      Het dient een betaalbare oldtimer te zijn en dan kom ik bij de 944 uit of bijna de 968. 2 modellen die mij ook wel kunnen bekoren sinds mijn jeugd…
      Ik zoek wel iets speciaals. Ben er nog niet uit of ik voor de Targa, cabrio of coupé zou gaan. Wel voorkeur voor een Turbo of S2 3.0. …..
      De Boxster blijft voor alle duidelijkheid! 🙂
      Weet je of heb je iets goed staan….let me know, please!
      Thx
      G

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
      • Ik weet een Porsche 944 die binnenkort te koop komt. Is een Turbo met open dak in de kleur bordeaux. Verder heb ik geen details.
        De eigenaar is momenteel in de US. De auto wordt momenteel herspoten en zal dus net een nieuw jasje aanhebben.
        Ik heb in ieder geval achter gelaten dat er mogelijk al iemand geïnteresseerd is. Misschien kan je hem bekijken vooraleer die officieel te koop komt.

@ deepee
          een 914 is geen 944 hé
          Zit tot 20 jaar verschil op

Niks tegen een 914, integendeel maar deze onder de 10k zijn restauratie projecten
          En om in orde te zetten, kosten ze allemaal (even?) veel

toch nog een andere prijsklasse dan een 911 van hetzelfde jaartal :engeltje:
            KLIK

Ik weet niet hoor Deepee maar een 914 behoort niet meer tot de betaalbare P’s
              Anders had ik er allang ene gehad, je dient al snel 20 neer te tellen voor een goede

alle gekheid op een stokje, heb je een 914 al eens overwogen ? of moet het echt eentje zijn met +200 pk ? dan zou ik voor een 928 kiezen

:think: dat is er mss toch wel een beetje over….. :wtf:

[quote=”Harley G” post=212269]… een betaalbare oldtimer te zijn en dan kom ik bij de 944 uit of bijna de 968. 2 modellen die mij ook wel kunnen bekoren sinds mijn jeugd. Ik zoek wel iets speciaals...[/quote]

is dit speciaal genoeg ? of is dit te veel BdB :engeltje:

951.jpg

http://www.club944.net/forum/index.php?topic=97051.0

Lijkt mij een toppertje
                      Lsd en kuipjes
                      Blijkbaar in orde en goed gedocumenteerd
                      Niet de goedkoopste

F

Klassieke Porschekes blijven toch interessante beleggingsvormen hé. 😉
                        Succes met de zoektocht :drink:

We gaan hier allemaal op zoek naar hetzelfde precies, of hebben we dezelfde microbe ???? succes Harley, we gaan elkaar misschien nog ergens tegenkomen :salut:

XXX

Gewoon eentje om eens naar te gaan kijken – Turbo van 1987, dus zeker een oldtimer.

http://www.vintagegarage.be/porsche-944-2-7l-1988-7250e/

Ongeneselijke ziekte… na zovele jaren p, nog altijd niet hersteld

Succes Harley , Enjoy the hunt 🙂

Ugh!

spoedig herstel gewenst ! hopelijk vind je snel een geschikt geneesmiddel.
                                    mss moet je die oldtimer dan maar bij een wat oudere medicijnman gaan zoeken?
                                    en waarom een beestige 928 S4 of GT uitsluiten?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.