Oldtimer Porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Oldtimer Porsche

• Maker
    Discussie
  • Bij deze is mijn officiële zoektocht naar een “oldtimer” begonnen.
    De Porscheziekte is meedogenloos voor ondergetekende en wordt enkel afgeremd door de beschikbare financiële middelen en de hebberigheid van onze regering..’
    Het dient een betaalbare oldtimer te zijn en dan kom ik bij de 944 uit of bijna de 968. 2 modellen die mij ook wel kunnen bekoren sinds mijn jeugd…
    Ik zoek wel iets speciaals. Ben er nog niet uit of ik voor de Targa, cabrio of coupé zou gaan. Wel voorkeur voor een Turbo of S2 3.0. …..
    De Boxster blijft voor alle duidelijkheid! 🙂
    Weet je of heb je iets goed staan….let me know, please!
    Thx
    G

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • als dit voorschrift niet helpt tegen je virale porscheziekte, dan moet je een neuroloog of hoe heet zo’n hersendokter opzoeken voor nader onderzoek.
      als deze technisch goed is en de roestduivel nog niet is tegengekomen, dan blijkt het bovendien nog een koopje vergeleken met het andere aanbod

944turboCabriolet.jpg

In februari 1991 introduceerde Porsche de 944 Turbo cabriolet met 250 pk motorblok. Er zijn 625 exemplaren van gebouwd, waarvan er 110 stuks RHD en er werden officieel geen exemplaren naar Amerika geëxporteerd.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=45246

Bij de vrienden in nederland wordt sinds gisteren een mooie 924 Turbo aangeboden
        Ik wist niet dat deze al tegen de 15k aanhikken, maar het lijkt mij wel een van de betere exemplaren

Ik weet een Porsche 944 die binnenkort te koop komt. Is een Turbo met open dak in de kleur bordeaux. Verder heb ik geen details.
          De eigenaar is momenteel in de US. De auto wordt momenteel herspoten en zal dus net een nieuw jasje aanhebben.
          Ik heb in ieder geval achter gelaten dat er mogelijk al iemand geïnteresseerd is. Misschien kan je hem bekijken vooraleer die officieel te koop komt.

@ deepee
            een 914 is geen 944 hé
            Zit tot 20 jaar verschil op

Niks tegen een 914, integendeel maar deze onder de 10k zijn restauratie projecten
            En om in orde te zetten, kosten ze allemaal (even?) veel

toch nog een andere prijsklasse dan een 911 van hetzelfde jaartal :engeltje:
              KLIK

Ik weet niet hoor Deepee maar een 914 behoort niet meer tot de betaalbare P’s
                Anders had ik er allang ene gehad, je dient al snel 20 neer te tellen voor een goede

alle gekheid op een stokje, heb je een 914 al eens overwogen ? of moet het echt eentje zijn met +200 pk ? dan zou ik voor een 928 kiezen

:think: dat is er mss toch wel een beetje over….. :wtf:

[quote=”Harley G” post=212269]… een betaalbare oldtimer te zijn en dan kom ik bij de 944 uit of bijna de 968. 2 modellen die mij ook wel kunnen bekoren sinds mijn jeugd. Ik zoek wel iets speciaals...[/quote]

is dit speciaal genoeg ? of is dit te veel BdB :engeltje:

951.jpg

http://www.club944.net/forum/index.php?topic=97051.0

Lijkt mij een toppertje
                        Lsd en kuipjes
                        Blijkbaar in orde en goed gedocumenteerd
                        Niet de goedkoopste

F

Klassieke Porschekes blijven toch interessante beleggingsvormen hé. 😉
                          Succes met de zoektocht :drink:

We gaan hier allemaal op zoek naar hetzelfde precies, of hebben we dezelfde microbe ???? succes Harley, we gaan elkaar misschien nog ergens tegenkomen :salut:

XXX

Gewoon eentje om eens naar te gaan kijken – Turbo van 1987, dus zeker een oldtimer.

http://www.vintagegarage.be/porsche-944-2-7l-1988-7250e/

Ongeneselijke ziekte… na zovele jaren p, nog altijd niet hersteld

Succes Harley , Enjoy the hunt 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.