Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Oldtimer Porsche’s in Bitburg
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 3 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
15 augustus 2005 om 11:28
.
[b][url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2005_bitburg.htm]Foto’s van D.A.S. Drag Day in Bitburg (D) op zaterdag 13 augustus
. -
MakerDiscussie
-
Anoniem17 augustus 2005 om 00:34
chassis en kleine stukken zijn in polar silber (porschekleur wat dacht je) geschilderd.
Anoniem17 augustus 2005 om 00:33@setakira; buiten de velgen met zwarte logo’s , de porsche koeling , porsche 911 zetels en een banjostuur zoals in een 356 pre A cabrio of een 550 spyder (copy) , vooraan zit ook nog een 993 alu reservewiel.
Anoniem16 augustus 2005 om 22:49De eerste twee foto’s zijn van nen wagen van nen maat van mij. Het betreft hier een 356 “knickscheibe” van ergens in de jaren 50.
De wagen is volledig terug opgebouwd en er steekt een splinternieuwe motor in van ik geloof een 170 PK. Dat ding weegt amper 650 kg want er steekt bijna geen interieur meer in (rolbaar, alukuipen als zetels en voor de rest metaal).
Wagen is net klaar geraakt voor Bitburg en heeft er dan ook dag en nacht aan gewerkt. Vooral de “panamericana” logo’s zijn de moeite waard. Zijn geen stickers maar geschilderd door een zeer goed penseelschilderBangelijken auto moet ik zegge..
gr
dakkjeEn paarse kever heeft precies ook velgen zoals op mijn cabrio dus zelfs nog beetje meer porsche.
Maar ik vind het wel een vreemd zicht zo’n wagen met een ander merk z’n velgen erop 😕Welke naafdoppen zitten erop? Porsche shield relief, zwarte of gekleurde? Moeilijk te zien… Ik gok op de zwarte…
Ow , dat is idd minder.
Ik had hem de week ervoor nog gezien en gesproken en hij wilde heel zeker naar Bittburg gaan. Hij vroeg mij ook mee , doch ik had dat weekend al verpland.
Hij doet bijna niets anders als deelnemen aan sprints met zijn Porsche.
Ik zal eens navragen of hij al dan niet geweest is.THX 😉
Anoniem16 augustus 2005 om 15:03@ cris; type 1 blok ( alu, zo een van BBT) met 94 mm pistons, stalen krukas met contergewichten en langere slag van 78 mm ipv 69 mm origineel. Street eliminator culassen met 37.5 / 44 mm kleppen alles bewerkt van Steve’s vw shop. Weber 44 mm carb’s, tuimelaars van autocraft 1/40, kennedy stage 1 koppeling,…
@ 911 lover; er zit ook een , jawel, let op, hier komt ie, PORSCHE- koeling op!!! en spijtig genoeg was er zover ik gezien heb geen enkele porsche op de dragstrip. Let wel, zondag heeft het daar serieus geregend en zijn wij om 10h30 in de voormiddag terug huiswaarts getrokken. Ik weet niet of ze in de namiddag nog gesprint hebben maar in de voormiddag was het met zo’n regen niet te doen.
Hey , we zitten hier op een Porsche Forum.
Niemand die Brute gele 993 Bi Turbo met +600PK gefotograffeerd ❓ 😕 cry:.
[quote=”cab ’88”:2pllc96u]foto 3, 4 en 5 zijn de mijne! 😀
Snelste tijd op de kwartmijl 15.023 sec, volgend jaar moet daar een seconde vanaf. 😈 minimum 14 sec.( of moet ik zeggen maximum)[/quote]
Chique dinges cab ’88 ❗Wat voor blok zit daar in ?
Of is dat staatsgeheim ? 8)
.[quote=”cab ’88”:36zd12qg]foto 3, 4 en 5 zijn de mijne! 😀
Snelste tijd op de kwartmijl 15.023 sec, volgend jaar moet daar een seconde vanaf. 😈 minimum 14 sec.( of moet ik zeggen maximum)[/quote]nette ovaal die ge hebt ❗
Anoniem15 augustus 2005 om 20:21ps; die GMC 4300cc met turbo heeft de duimen moeten leggen ze 😀
Anoniem15 augustus 2005 om 20:20foto 3, 4 en 5 zijn de mijne! 😀
Snelste tijd op de kwartmijl 15.023 sec, volgend jaar moet daar een seconde vanaf. 😈 minimum 14 sec.( of moet ik zeggen maximum)Een Duitse kennis van mij moet daar ook geweest zijn met zijn gele 993 bi-turbo met +600PK.
Weet je of hij daar iets gemaakt heeft in de sprints?Anoniem15 augustus 2005 om 13:48Geen foto’s van mij met m’n paarse ovaal?? Volgende keer gedag komen zeggen hé. 😉
Beste tijd was 15.023 , niet slecht maar moet nog heel wat beter volgende keer. M’n benzineleiding is nog de originele van 6 mm en die moet naar 8 mm want na zo’n 300 meter begon de motor in te houden wegens benzinetekort en dus DORST !!
Grotere uitlaat en misschien 48 carbs ipv. 44-ers zouden mij iets sneller vooruit moeten brengen…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.