Oldtimer Porsche’s in Erembodegem

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Oldtimer Porsche’s in Erembodegem

• Maker
    Discussie
  • .
    [b][url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2005_erembodegem.htm]Foto’s van de meeting in Erembodegem op zondag 17 april

.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • .
      [quote=”Jo”:2f9uvgty]voor wie iets zwaarder zoek dan een 912’je 😯 😯 🙄 🙄 [/quote]

Volgens mij is deze nog zwaarder 😉
      Stond vorige maandag op Retro VW Mania in Zemst

.

Anoniem

Dan moet je eens gaan ophttp://www.porscheforum.nl Daar is er iemand die de zijne verkoopt 😉

Anoniem

ik heb er nog geen één in het echt gezien…

Jo 2.7

de 912 targa softwindow kom je wel meer tegen hoor.. maar de prijzen van die dingen zijn serieus de hoogte in aan het gaan… er bestaat trouwens ook een 911 targa soft window… die zijn wel zeer schaars hier…

Anoniem

ja, eerste Targa’s waren eigenlijk cabrio’s met rolbeugel…
                Behoorlijk zeldzame auto alhier, en dan nog een 912! Ingevoerd uit USA, waar er meer van die dingen rondrijden, mooie club op
                http://www.912registry.org/

Jo 2.7

[quote=”mark986″:r5z5oakn]is dat geen targa? Of hadden ze bij dit model een rolbeugel zodanig dat het verschil met een targa idd de uitneembare achterruit was, weet iemand dit?[/quote]
                  Jawel hoor Mark dit is wel degelijk een Targa, maar eentje met uitneembare achterruit. Men had deze ook met ipv de ruit een cabriogedeelte dat men naar beneden kon doen. Doch zolang hij de rolbeugel heeft is het een Targa 😉

Anoniem

is dat geen targa? Of hadden ze bij dit model een rolbeugel zodanig dat het verschil met een targa idd de uitneembare achterruit was, weet iemand dit?

Anoniem

===>die groene 912 (1968?) is zeer knap, een echte “cabrio” met die uitritsbare ruit…! 8)

Jo

Anoniem

Ik ken er één en die heeft er twee uit Amerika geimporteerd. Een zwarte met beige interieur en een zilvere met zwart interieur.
                        De zilvere was om door te verkopen (en wat winst te maken) en de andere tuft hij nog met rond. Als ik het goed voorheb waren het “vintage speedsters”.
                        http://www.vintagespeedsters.com/
                        Zeer mooi en met de lage dollar redelijk van prijs toen.
                        Heb een tijd geleden ook eens een mail gestuurd voor info maar zij verwezen me plots naar een importeur in Zwitserland. Prijzen zijn plots van een heel andere orde. djuu

gr
                        Dakke

ach johan , je kan nu eenmaal niet alles houden hé , ik heb mezelf ook al ontelbare keren tegen de kop geklopt…
                          mn laatste porsche die naar oostende verhuisd is … daar heb ik ook nog steeds spijt van , al is hij daar ook wel in goede handen…

Inderdaad een zeer mooie replica… alleen spijtig van die zwarte ruitenwisserarmpjes van een kever van eind jaren 70…
                            Zou toch chroom of zilverkleurig moeten zijn vind ik… 😉
                            was bij de mijne toch zo…
                            dju heb ik spijt dat ik die weg gedaan heb… 👿

Anoniem

maar dan toch een 😯 replica, ziet er echt mooi uit!
                              Weet er toevallig iemand wie de eigenaar is van die speedster? Ik ben er naar eentje op zoek voor de trouw van mijn broer. Dat is zijn droomauto en ik zou er eentje willen zetten aan de zaal voor foto’s aan te nemen.

Inderdaad zeer mooi, al ontgaat me niet het gedacht dat die laatste een replica is 😉

prachtige foto’s !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.