Oldtimers 4 special te Westmalle ( 3 augustus )

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 special te Westmalle ( 3 augustus )

• Maker
    Discussie
  • Heb een mailtje gekregen van de organisatie. Om zondag namiddag op 3 augustus een rondrit te doen met jongeren met een verstandelijke beperking.

Enkele van ons hier op het forum, doen dat al enkele jaren.
    Hopelijk kunnen we er hier weer aan deelnemen

Hieronder de mail van de organisatie die ik heb ontvangen.

Beste Club of eigenaar,

Westmalle 3 nodigt u uit op “Oldtimers 4 specials”.

Op zondagmiddag 3 augustus een rondrit komen maken in Westmalle met jongeren met een verstandelijke beperking.

Jaarlijks staat er op Westmalle 3 (een zomerkamp van Kazou West-Vlaanderen) een ritje met een oldtimer gepland. Voor de 60tal deelnemers en hun begeleidende moni’s is dit de topper van het kamp. Onze deelnemers zijn gefascineerd door de kleuren, geuren en geluiden van de wagens. Het gevoel dat jij speciaal voor hen rond rijd is fenomenaal. Het type wagen is geen criteria.

Graag nodigen we u uit voor enkele uurtjes plezier en ontspanning voor u en onze deelnemers.

Concreet:

Zondag 5/08/2012

Van 15:00 tot 18:00

Domein Heibrand te Westmalle

Gratis drank en versnapering

Geen inschrijvingsgeld of vergoeding

Alle wagens zijn welkom

Op mij kunnen ze rekenen, wie nog ??

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 115)
    • Triumph zal ook aanwezig zijn wordt er ergens afgesproken om tesamen naar Westmalle te rijden?

Triumph zal ook aanwezig zijn wordt er ergens afgesproken om tesamen naar Westmalle te rijden?

is de datum van editie 2015 al bekend

Niet te doen hé?! 8)
            Thx!!

mooi mooi mooi!! :first:

Ik hoop van er volgend jaar bij te zijn! Count me in…
              En Mush… wat een pareltje is die Murano :respect2:

Gijsbeer.

[quote=”Mushroom” post=175764]Eén van die gastjes die met mij meereed vertelde me dat zijn zus getrouwd was met zijn schoonbroer! :sarcastisch :mrgreen:
                Hoe groot is die kans? ;)[/quote]

Ik ben geboren op mijn verjaardag, ook geluk hé Bart. :happy: :happy:

O ja, we zouden onze laptijden nog doorgeven :driver: … of was dat nou een andere rubriek? :mrgreen:

Had 4 totaal verschillende jongeren, de eerste een heel rustig meisje (heb haar nog op latere fotootjes terug gezien, maar ze zag er dus toch nog goed en vrolijk uit na het eerste ietwat enthousiaste stintje in de Elfjes colonne), de tweede een heel rustig jongetje (was een pittig rondje nog steeds in het P-treintje, hij bleef uiterlijk onberoerd, maar moest wel met 2 handjes z’n petje vast houden), met de derde liefhebber was ik in wat rustiger verkeer terecht gekomen met een Morgan, een Lada en een Eendje, dan maar wat terug laten zakken en optrekjes gedaan, wat was dat een extreem blije gozert (heb ontzettend gelachen met hem, zo vrolijk, blij, uitbundig en dankbaar) en als laatste een hele coole knaap die allerlei mooie verhalen te vertellen had. Wat ik ook deed hij bleef gewoon rustig door lullen, hahaha, mooie mensen!!

Had me trouwens voorgenomen dat als iemand aan m’n stuur of pook ging zitten dat ik dan een paar accute remtests zou gaan doen, maar dat is niet nodig geweest. Ze hebben zich allemaal keurig netjes gedragen! :salut:

Na 5 minuutjes begon ik mijne passagier eens wat uit te vragen.
                    Zo van; eerste keer Porsche meerijden ? Leuk kamp ………. Stilte :bounce:
                    Blikje opzij; hij :sleep: :sleep: :sleep:
                    Beide raampjes helemaal open gezet, wat extra toeren gemaakt, bochtje wat sneller en wat vierkanter genomen…. :sleep: :sleep: :sleep:
                    Hij werd pas terug wakker als we binnenreden en de mensen van de organisatie een foto wilden maken :happy:

Eén van die gastjes die met mij meereed vertelde me dat zijn zus getrouwd was met zijn schoonbroer! :sarcastisch :mrgreen:
                      Hoe groot is die kans? 😉

PDS

@harley G: Ik zal er is over nadenken, maar denk het niet, dat verbruik is wat te hoog 😆

@PDS, je hebt toch beloofd om volgende jaar met een Bugatti te komen?

Een vriend van mij was daar met die rode Alfa en er was iemand die ineens de versnellingspook vast had en niet meer wilde loslaten. Hij was blij dat de Jean vanachter zat en de persoon in kwestie de rest van de rit in “bedwang” kon houden. Was wel ff zweten voor de chauffeur…maar hij komt volgend jaar terug als hij kan.
                          Ik denk dat dat wel voor iedereen geldt, hé!?

Toen ik verleden jaar meedeed had ik een redelijk zwaar mindervalide mee…
                            Hij had enkel oog voor de radio en wilde aléén André Hazes horen…..spijt dat ik die niet in de collectie had zitten.
                            Na aankomst wilde hij de deurklink niet meer lossen….echt aandoenlijk

PDS

1 van de jongens die met mij heeft meegereden wist het nog niet goed !

Hij dacht er toch aan om binnenkort een Bugatti te kopen. Porsche zie je al zoveel ….. 😉 :respekt:

Denk daar maar is allemaal over na :ass:

:popcorn:

ik vind het de max om mensen die het niet verwachten eens op een ritje te tracteren die zijn daar zo gelukkig mee en spreken je daar later steeds weer over aan, dan denk ik weer aan die eerste keer dat ik achterin meereed in een 911 en dat ik 30 jaar heb moeten wachten om er nu zelf eentje te hebben … daar doe je het toch voor :up:

Welk mij het meest is bijgebleven van die zondag is de gelukkige blikken van die personen daar ,geniet ik nog steeds van.
                                  Blij dat ik dit heb mogen beleven met jullie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 115)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.