Oldtimers 4 special te Westmalle ( 3 augustus )

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 special te Westmalle ( 3 augustus )

• Maker
    Discussie
  • Heb een mailtje gekregen van de organisatie. Om zondag namiddag op 3 augustus een rondrit te doen met jongeren met een verstandelijke beperking.

Enkele van ons hier op het forum, doen dat al enkele jaren.
    Hopelijk kunnen we er hier weer aan deelnemen

Hieronder de mail van de organisatie die ik heb ontvangen.

Beste Club of eigenaar,

Westmalle 3 nodigt u uit op “Oldtimers 4 specials”.

Op zondagmiddag 3 augustus een rondrit komen maken in Westmalle met jongeren met een verstandelijke beperking.

Jaarlijks staat er op Westmalle 3 (een zomerkamp van Kazou West-Vlaanderen) een ritje met een oldtimer gepland. Voor de 60tal deelnemers en hun begeleidende moni’s is dit de topper van het kamp. Onze deelnemers zijn gefascineerd door de kleuren, geuren en geluiden van de wagens. Het gevoel dat jij speciaal voor hen rond rijd is fenomenaal. Het type wagen is geen criteria.

Graag nodigen we u uit voor enkele uurtjes plezier en ontspanning voor u en onze deelnemers.

Concreet:

Zondag 5/08/2012

Van 15:00 tot 18:00

Domein Heibrand te Westmalle

Gratis drank en versnapering

Geen inschrijvingsgeld of vergoeding

Alle wagens zijn welkom

Op mij kunnen ze rekenen, wie nog ??

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 115)
    • Beetje last minute 😕 😕
      Mogen er kinderen bij zijn, of is dit niet de bedoeling?
      Als dit mag kom ik ook af.

Ik kan er helaas vandaag niet bij zijn.
        Vorig jaar was super!
        Jullie gaan weer heel wat mensen echt gelukkig maken :respekt:
        Onvergetelijk die gezichtjes en emoties …

Oeie Snoer en mevr snoer dat is minder .

Hola heleaba !! ons niet vergeten wij zijn ook tegen 14 u bij Raes racing .
            Tot zondag
            Walter

Spijtig genoeg kan ik (nog) niet van de partij zijn! Als de *porsche ingeschreven is mag iedereen me voor zo’n prachtig idee altijd “lastig vallen” !
              Toch wel opvallend dat *porsche rijders een groot hart hebben, niet?
              Ik ben zelf ook al aan ‘t brainstormen geweest om iets soortgelijks op poten te zetten, in het verlengde van de “vet cool man” in Nederland.
              Volgend jaar of bij een volgende rit hoop ik er bij te kunnen zijn!

Mooie reacties forummers!! En zo laten we zien dat het niet alleen maar om snelheid en ego gaat, zoals vaak gefluisterd…
              One brand, one family, *porsche :respect2:

Ok ik kom dan ok maar naar Raes *porsche :driver:
                Mms wat leuker om samen te rijden :happydance: 😡

op mij kan je rekenen, ik ben er om 14u :salut:

PDS

Ik ben er ook om 14 uur :coolness:

Tot dan :up:

XXX

Harley G, we wachten op u. :up: :up:

Wij komen naar Raes racing maar 14h00 zal nipt worden… Wellicht eerder 14h15-14h25 :salut:

@Deepee
                        , zwaai anders naar alle porchisten en dan zwaaien we zeker terug 😉

Ik heb net het weerbericht gecheckt en er wordt droog zonnig weer voorspeld. Dus als je daar in Malle een mkII Jag in battle ship grey kruist, wees dan aardig tegen de :driver: en :salut: wie weet later ook nog :drink:

Das jammers Snoertje, en yep om 14.00 bij Raes Racing is de bedoeling! :driver:

XXX

We gaan u missen Hendrik, wens ‘m beterschap.

Ik zal moeten passen voor zondag ,Schoonvader licht in de kliniek en we blijven zodoende aan zee na mis coast (hij licht in het ziekenhuis aan zee )Sorry mannen ik was er graag bij geweest .

XXX

‘t zit er aan te komen en men verwacht zonnig weer :relaxman: :relaxman:
                                  Wordt het lijstje nog aangevuld, en wie komt er tot bij Raes Racing???

Tot zondag ! :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 115)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.