Oldtimers 4 special te Westmalle ( 3 augustus )

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 special te Westmalle ( 3 augustus )

• Maker
    Discussie
  • Heb een mailtje gekregen van de organisatie. Om zondag namiddag op 3 augustus een rondrit te doen met jongeren met een verstandelijke beperking.

Enkele van ons hier op het forum, doen dat al enkele jaren.
    Hopelijk kunnen we er hier weer aan deelnemen

Hieronder de mail van de organisatie die ik heb ontvangen.

Beste Club of eigenaar,

Westmalle 3 nodigt u uit op “Oldtimers 4 specials”.

Op zondagmiddag 3 augustus een rondrit komen maken in Westmalle met jongeren met een verstandelijke beperking.

Jaarlijks staat er op Westmalle 3 (een zomerkamp van Kazou West-Vlaanderen) een ritje met een oldtimer gepland. Voor de 60tal deelnemers en hun begeleidende moni’s is dit de topper van het kamp. Onze deelnemers zijn gefascineerd door de kleuren, geuren en geluiden van de wagens. Het gevoel dat jij speciaal voor hen rond rijd is fenomenaal. Het type wagen is geen criteria.

Graag nodigen we u uit voor enkele uurtjes plezier en ontspanning voor u en onze deelnemers.

Concreet:

Zondag 5/08/2012

Van 15:00 tot 18:00

Domein Heibrand te Westmalle

Gratis drank en versnapering

Geen inschrijvingsgeld of vergoeding

Alle wagens zijn welkom

Op mij kunnen ze rekenen, wie nog ??

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 115)
    • Zoals ieder jaar zal Triumph er ook zijn.

[quote=”pds trading” post=173232]Ik zal er ook zijn en Monza normaal gezien ook !

Groetjes[/quote]

:relaxman: Yes wij komen met 2 Gt3 :lekker: 😆 inc :music: :happydance: :first:

[quote=”Mart” post=173258]Even een vraagje van het meisje, hoe lang duurt het ritje met de vakantiegangers ongeveer, de dames komen toch ook mee?[/quote]

Dit zijn normaal korte ritjes van +- 15 min telkens ,we komen steeds terug naar de startplaats .

Even een vraagje van het meisje, hoe lang duurt het ritje met de vakantiegangers ongeveer, de dames komen toch ook mee?

XXX

Met enkele GT3’tjes erbij gaan we daar weer lachen.
              Datum in’t vet genoteerd, afspreken qua treintjes doen we nog wel :happydance:

PDS

Ik zal er ook zijn en Monza normaal gezien ook !

Groetjes

zelfde hier wss.
                  en dan kom ik met een oude Britse vierzitter dus ik zal mijn feloranje lanyard maar zeker meenemen :relaxman:

Ik rij wel rechtstreeks…is bijna om de hoek.
                    Als ik dan nog eerst naar Wommelgem moet????

idd, niks aanmelden
                      waarschijnlijk zoals elke jaar zullen we afspreken op de parking van Raes Racing, en gezamenlijk naar ginder rijden :relaxman:

hey mart
                        je kunt er gewoon heen heenrijden
                        verder niks aanmelden
                        :drink:

Moeten we ons nog officieel aanmelden ergens?

hey
                            als het past datum ben ik er ook
                            was super leuk vorig jaar
                            :drink:

XXX

Zeker meedoen, is keitof om de reacties van die gasten te zien.
                              Hopelijk is ‘t gras al wat bijgegroeid op’t pleintje daar 😳
                              Over twee jaar met een 5 tal *porsche naar daar afgezakt, vorig jaar met bijna 15 *porsche , gaan we dit jaar nog beter doen?

De Kids blij maken met kleuren, geuren en scheuren?

Ik zet um ook in de agenda mannen… :drink:

[quote=”Funny” post=170501]Ik probeer er opnieuw bij te zijn . :driver:[/quote]

Je moet wel hè Funny uwe maat verwacht u 😆 😈

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 115)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.