Oldtimers 4 Specials 2013_Westmalle_4 augustus

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials 2013_Westmalle_4 augustus

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Vorig jaar zijn we met een 5 tal forumleden daar naar afgezakt.
      Chapeau voor de mannen van de kust die gans de trip naar Westmalle maakten :respekt:

De korte tekst van de pré invitatie:
      [i]Samen met heel wat andere animatoren begeleid ik elk jaar vakanties voor personen met een beperking.
      Elk jaar organiseren we een oldtimerrit , dit vormt voor vele het hoogtepunt van het kamp.
      Zoals elk jaar zijn we nu op zoek naar mensen die op vrijwillige basis een ritje willen maken met onze deelnemers. [/i]

Foto van 2012:

[URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/DSC_0184.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/DSC_0184.jpg[/IMG][/URL]

Wel je neemt even de tijd om met deze mensen een rustige rit rondom Westmalle te maken.
      Interesse, laat maar iets weten dan geef ik het wel door met hoeveel we afzakken.
      Die mannen beleven de dag van hun leven.

Ik ga in ieder geval weer tot ginds. Juist afspreken volgt nog :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
    • XXX

Luc, geen probleem alle P’s zijn welkom en zeker de mooiste van allemaal :respekt:
        Morge manne :happy:

Is er nog plaats voor een 993?
          Agenda komt juist vrij en als we een plezier kunnen doen … 😉
          Luc

XXX

Nog één nachtje zweten hé 😀 CU morgen :relaxman:

tot morgen peter
              :drink:

Kan zijn dat ik na tacb meet ook langskom….

Zondag hebben we met de TACB een T&C….wanneer ik daat vertrek kan het zijn dat ik effe afkom.
                  Weet nog niet of het met de 993 of met de 968 zal zijn.

tot zondag Peter

Peter het spijt mij maar ik ga er niet zijn :bounce:
                      Mijn P is niet in orde.
                      Heb een foutmelding in dashboard en durf er zo niet mee te rijden.

Ik wacht jullie op rond 13.30u aan het begin van de Wijngaardstraat.

K.

Ik zal er zijn Peter . :salut:

XXX

Zondag is’t zo ver mannen, CU @ Raes Racing 13:00u, tot dan :relaxman:

XXX

Tof mannen, 13:00u voor Raes Racing, Jean, ‘t is te hopen dat de mannen van POCA er ook om dat uur zijn 😀

OK Raes is goed,heb zojuist gelezen daat er van de Poca ook aanwezig zullen zijn.

:up:

Ok Snoer we rijden samen .We kunnen de dag ervoor afspreken want dan zien we elkaar toch bij al de Missen . 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.