Oldtimers 4 Specials 2013_Westmalle_4 augustus

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials 2013_Westmalle_4 augustus

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Vorig jaar zijn we met een 5 tal forumleden daar naar afgezakt.
      Chapeau voor de mannen van de kust die gans de trip naar Westmalle maakten :respekt:

De korte tekst van de pré invitatie:
      [i]Samen met heel wat andere animatoren begeleid ik elk jaar vakanties voor personen met een beperking.
      Elk jaar organiseren we een oldtimerrit , dit vormt voor vele het hoogtepunt van het kamp.
      Zoals elk jaar zijn we nu op zoek naar mensen die op vrijwillige basis een ritje willen maken met onze deelnemers. [/i]

Foto van 2012:

[URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/DSC_0184.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/DSC_0184.jpg[/IMG][/URL]

Wel je neemt even de tijd om met deze mensen een rustige rit rondom Westmalle te maken.
      Interesse, laat maar iets weten dan geef ik het wel door met hoeveel we afzakken.
      Die mannen beleven de dag van hun leven.

Ik ga in ieder geval weer tot ginds. Juist afspreken volgt nog :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
      • Voor mij is 13u ook prima @ Bart we kunnen misschien samen rijden tot daar ? wespreken nog wel af .

13 u aan Raes is Ok voor mij .

XXX

Goeien tip, misschien dat we beter zo rijden.

Nu moet ik opletten want mijn belangrijkste post zit er aan te komen , n°911… 😎

Het is voor jullie veel eenvoudiger om van Wommelgem via de N12 via Schilde naar Westmalle te rijden = eigenlijk altijd rechtdoor 😀

XXX

Of ik bel je even Kristof, als we vertrekken in Wommelgem, dan kan je aansluiten ter hoogte van Massenhoven?? :happydance:

OK, verzamelen dus aan Raes Racing.

Ik zal om 13.30u ter plaatse zijn of wacht jullie wel op aan het begin van de straat.

Groet
                  Kristof

voor mij is dit goed Peter

XXX

Zit er aan te komen en dus net de volgende info binnen gekregen:

Wat mag u verwachten : We houden een korte rondrit van maximaal 10 kilometer in en rond Westmalle . Er zal iemand van de begeleiding voorrijden en u wordt vergezeld door een persoon met een beperking en eventueel een moni.

Waar gaat dit door : We starten op het domein van de Heibrand, Wijngaardstraat 30 , Westmalle.

Wanneer wordt u verwacht: We verzamelen op zondag 4 augustus om 13.30 zodat we om 14.00 kunnen vertrekken .

Zoals vorig jaar rond 13:00u vertrekken bij Raes Racing in Wommelgem???

vorig jaar was ik ook van de partij, dus dit jaar ook :relaxman:

XXX

Locatie 2012:
                          * Domein Heibrand, Wijngaardstraat 30, 2390 West-Malle
                          Wanneer?
                          * om 13u30 (einduur voorzien tegen 18u.)

Eens ik de info heb post ik het hier wel.
                          Dan kunnen we juist afspreken waar we elkaar treffen zodat we samen daar toekomen met een typisch P gebrom, leuk voor die mannen, nog leuker voor de slapende mannen :happydance:

TRIUMPH zal er zoals ieder jaar ook weer bij zijn

Vorig jaar hebben we afgesproken aan Raes te Wommelgem .

Hoi

Is bijna achter mijnen hoek en ik ben afkomstig van Oostmalle, dus ik wil ook graag afkomen !
                                Wie organiseert dit ? Waar is het ? Er zijn en paar vakantiedomeinen in Westmalle weet ik : Heibrand ? 3-boomkes Berg ?

Kristof

verleden jaar was ik erbij, ga terug proberen was heel tof…..

XXX

Top, eens ik meer informatie krijg post ik het hier.
                                    Kunnen we ergens verzamelen en daar samen aankomen.
                                    Klinkt altijd tof als daar ineens een aantal Porsches met hun gaspedaal spelen :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.