oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

Home Forum Porsche Uitstappen oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

• Maker
    Discussie

• [size=4][color=#bb0044][b]Kazou West-Vlaanderen nodigt oldtimers & Porsches uit op 2 aug 2015
    voor hun vakantiekamp te Westmalle [/b][/color][/size]

Toon je groot hart en gun kinderen met een verstandelijke beperking een ritje in je auto.

Het event staat eveneens HIER op PFB.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 178)
    • Met spijt in het hart kon ik er dit jaar niet bij zijn .
      Niet dat het om mij of die Porsche’s gaat die dag maar om die gelukkige smile van de kinderen !

Met spijt in het hart kon ik er dit jaar niet bij zijn .
        Niet dat het om mij of die Porsche’s gaat die dag maar om die gelukkige smile van de kinderen !

ik heb toch nog een aantal forummers (of diens ega’s) foto’s en filmpjes zien maken benieuwd hoe deze beelden er uit zien.

ik heb toch nog een aantal forummers (of diens ega’s) foto’s en filmpjes zien maken benieuwd hoe deze beelden er uit zien.

:up:

Ja zo zie je maar hoe gelukkig we allen zijn.
                    Zeer veel respect aan allen die deze dag en kamp voor deze mensen mogelijk maakt.
                    Heb hier in de familie ook zulk een kind, weet wat het teweeg brengt voor de ouders en de rest van de omgeving.
                    Ik vond het tof om eens iets te kunnen doen wat die kinderen leuk vinden.
                    Zouden we meer moeten doen, is een echte meerwaarde voor beide partijen.
                    Volgend jaar opnieuw van de partij indien mogelijk.

Ja zo zie je maar hoe gelukkig we allen zijn.
                      Zeer veel respect aan allen die deze dag en kamp voor deze mensen mogelijk maakt.
                      Heb hier in de familie ook zulk een kind, weet wat het teweeg brengt voor de ouders en de rest van de omgeving.
                      Ik vond het tof om eens iets te kunnen doen wat die kinderen leuk vinden.
                      Zouden we meer moeten doen, is een echte meerwaarde voor beide partijen.
                      Volgend jaar opnieuw van de partij indien mogelijk.

idd. om heel nederig van te worden en toch met een goed gevoel huiswaarts gereden

idd. om heel nederig van te worden en toch met een goed gevoel huiswaarts gereden

‘t was inderdaad super, ik denk wel dat iedereen zich geamuseerd heeft :applaus: .
                            Mijn laatste bijrijder was Pieter en die heeft zijn camera goed laten werken! Na de rit heb ik mijn facebookgegevens doorgegevens, dus hopelijk krijg ik nog wat foto’s binnen om hier te delen.

Inderdaad respect voor iedereen die zich inzet om deze kinderen een leuke vakantie te bezorgen en dank aan Drip en Deepee omdit onder onze neus te duwen :respekt:

‘t was inderdaad super, ik denk wel dat iedereen zich geamuseerd heeft :applaus: .
                              Mijn laatste bijrijder was Pieter en die heeft zijn camera goed laten werken! Na de rit heb ik mijn facebookgegevens doorgegevens, dus hopelijk krijg ik nog wat foto’s binnen om hier te delen.

Inderdaad respect voor iedereen die zich inzet om deze kinderen een leuke vakantie te bezorgen en dank aan Drip en Deepee omdit onder onze neus te duwen :respekt:

Heerlijke dag gehad, als het enigszins kan kom ik volgend jaar terug!!

Hierbij dan alvast een oproep aan de mede forummers : doe mee zodat geen enkele van die gasten alleen achter moet blijven op de parking.

Ik schat dat we deze editie met ongeveer 20 forummers hebben deelgenomen, en we waren ontegensprekelijk de best vertegenwoordigde groep, maar enkele extra kunnen ze daar altijd gebruiken.

Laatste woorden zijn woorden van dank voor de o n g e l o f e l i j k e inzet van de begeleiders en ook dank aan Deepee en Drip die dit topic leven hebben ingeblazen.

Merci Merci Merci

Heerlijke dag gehad, als het enigszins kan kom ik volgend jaar terug!!

Hierbij dan alvast een oproep aan de mede forummers : doe mee zodat geen enkele van die gasten alleen achter moet blijven op de parking.

Ik schat dat we deze editie met ongeveer 20 forummers hebben deelgenomen, en we waren ontegensprekelijk de best vertegenwoordigde groep, maar enkele extra kunnen ze daar altijd gebruiken.

Laatste woorden zijn woorden van dank voor de o n g e l o f e l i j k e inzet van de begeleiders en ook dank aan Deepee en Drip die dit topic leven hebben ingeblazen.

Merci Merci Merci

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.