oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

Home Forum Porsche Uitstappen oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

• Maker
    Discussie

• [size=4][color=#bb0044][b]Kazou West-Vlaanderen nodigt oldtimers & Porsches uit op 2 aug 2015
    voor hun vakantiekamp te Westmalle [/b][/color][/size]

Toon je groot hart en gun kinderen met een verstandelijke beperking een ritje in je auto.

Het event staat eveneens HIER op PFB.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 178)
    • ik kom ook :up:

PDS

Ik zal er deze keer niet bij zijn. Wij komen dan in principe net terug van France.
        Maar ik probeer nog iets bij te boeken :engeltje:
        Dus met wat geluk zit ik dan nog op Niki Beach :drink:

PDS

Ik zal er deze keer niet bij zijn. Wij komen dan in principe net terug van France.
          Maar ik probeer nog iets bij te boeken :engeltje:
          Dus met wat geluk zit ik dan nog op Niki Beach :drink:

XXX

We hebben nog even om een deelnemerslijstje op te stellen, maar vorig jaar waren we met 13 P’s geloof ik.
            :up: :up: :up:

XXX

We hebben nog even om een deelnemerslijstje op te stellen, maar vorig jaar waren we met 13 P’s geloof ik.
              :up: :up: :up:

[hide]Ik zit dan jammer genoeg in Italie.

Allez medeforummers … we moeten toch iets terug voor al het geluk dat wij hebben. Maak die gasten ne keer blij!!!! [/hide]

[hide]Ik zit dan jammer genoeg in Italie.

Allez medeforummers … we moeten toch iets terug voor al het geluk dat wij hebben. Maak die gasten ne keer blij!!!! [/hide]

de inschrijvingen zijn onbeperkt, dus als je vrij bent zondag 2/aug tussen 15u00 en 18u00 …

de inschrijvingen zijn onbeperkt, dus als je vrij bent zondag 2/aug tussen 15u00 en 18u00 …

XXX

Raes Racing – 14:00u – we zullen er zijn :happydance:

XXX

Raes Racing – 14:00u – we zullen er zijn :happydance:

Is waar en de jeugd valt er wel op 😀

Is waar en de jeugd valt er wel op 😀

@ghost : special cars for special people. Focus RS zie je ni elke dag rijden dus :up: :up:

@ghost : special cars for special people. Focus RS zie je ni elke dag rijden dus :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.