oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

Home Forum Porsche Uitstappen oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

• Maker
    Discussie

• [size=4][color=#bb0044][b]Kazou West-Vlaanderen nodigt oldtimers & Porsches uit op 2 aug 2015
    voor hun vakantiekamp te Westmalle [/b][/color][/size]

Toon je groot hart en gun kinderen met een verstandelijke beperking een ritje in je auto.

Het event staat eveneens HIER op PFB.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 178)
    • Zotte Fordjes :happy: :first: nagel op de kop 😀

Zotte Fordjes :happy: :first: nagel op de kop 😀

XXX

Ghost, die mannen zijn zot van gelijk welke auto, dus die RS is zeker welkom.
          Voor die zotte Fordjes heb ik heel wat respect sinds ik die op Zolder ben tegen gekomen :ass:

Yep Ras Racing is the place to rumble 😀

XXX

Ghost, die mannen zijn zot van gelijk welke auto, dus die RS is zeker welkom.
            Voor die zotte Fordjes heb ik heel wat respect sinds ik die op Zolder ben tegen gekomen :ass:

Yep Ras Racing is the place to rumble 😀

Ik zal met mij Focus RS moeten komen als dat oké is.
              Mijn P zal niet terug in orde zijn tegen dan.

Ik zal met mij Focus RS moeten komen als dat oké is.
                Mijn P zal niet terug in orde zijn tegen dan.

top, mij mag je verwachten om 14u

top, mij mag je verwachten om 14u

14h00 @ Raes Racing!

14h00 @ Raes Racing!

denk dat dit een goede plaats is voor af te spreken 😆
                          dus zou zeggen Raes Racing :up:

denk dat dit een goede plaats is voor af te spreken 😆
                            dus zou zeggen Raes Racing :up:

Vorig jaar hadden wij afgesproken aan Raes Racing in Wommelgem om vandaar door te rijden via de gewone wegen naar Westmalle. Dit jaar nog geen voorstel gezien :think:

Vorig jaar hadden wij afgesproken aan Raes Racing in Wommelgem om vandaar door te rijden via de gewone wegen naar Westmalle. Dit jaar nog geen voorstel gezien :think:

[quote=”TRIUMPH1″ post=209542]Triumph zal ook aanwezig zijn wordt er ergens afgesproken om tesamen naar Westmalle te rijden?[/quote]

voor de deelnemers van W-Vl, O-Vl of L kan het interessant(er) zijn om in groep af te komen. concrete afspraken heb ik hierover nog niet zien passeren.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.