oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

Home Forum Porsche Uitstappen oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

• Maker
    Discussie

• [size=4][color=#bb0044][b]Kazou West-Vlaanderen nodigt oldtimers & Porsches uit op 2 aug 2015
    voor hun vakantiekamp te Westmalle [/b][/color][/size]

Toon je groot hart en gun kinderen met een verstandelijke beperking een ritje in je auto.

Het event staat eveneens HIER op PFB.

13 reacties aan het bekijken - 166 tot 178 (van in totaal 178)
    • [quote=”TRIUMPH1″ post=209542]Triumph zal ook aanwezig zijn wordt er ergens afgesproken om tesamen naar Westmalle te rijden?[/quote]

voor de deelnemers van W-Vl, O-Vl of L kan het interessant(er) zijn om in groep af te komen. concrete afspraken heb ik hierover nog niet zien passeren.

Ik ga er ook proberen bij te zijn…

Ik doe mee dan.
          Met mijn 996 GT3.

als we tegen 20 juli een aantal kunnen doorgeven dan kunnen zij gaan plannen. echte inschrijvingen zijn het niet; het is allemaal vrijblijvend en ook niet erg als je last-minute toch afhaakt. de bedoeling is om een inschatting te hebben van het aantal auto’s zodat ze de groepen kunnen indelen. zijn er te kort, dan rijden de aanwezigen gewoon een rondje extra tot dat iedereen aan de beurt geweest is.

voor alle duidelijkheid: het is NIET uitsluitend voor oldtimers; chauffeurs met moderne porsches, of andere niet alledaagse werktuigen, zijn ook meer dan welkom !!

Wanneer ten laatste moet ik me inschrijven?

Misschien kom ik met de Lambda…vinden die gasten vast wel plezanter…

103_0325.jpg

mss toch best alle geïnteresseerden namens PFB in één keer als groep inschrijven?

cars4specials.jpg

Of ge komt gewoon met uw bus naar daar gereden…:)

Zal eens vragen of ik nog verlof kan krijgen die dag

dit staat eveneens als event HIER op PFB.
                        jullie aanwezigheid kunnen jullie ook daar melden door op de “gaat” knop te klikken. zo houden we met één klik een overzicht van de geplande deelnemers.

mij mag je ook zeker en vast noteren 🙂

XXX

Noteer mij ook, dat is dan mijn 3de keer 🙂

Ik doe mee!

13 reacties aan het bekijken - 166 tot 178 (van in totaal 178)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.