oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

Home Forum Porsche Uitstappen oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

• Maker
    Discussie

• [size=4][color=#bb0044][b]Kazou West-Vlaanderen nodigt oldtimers & Porsches uit op 2 aug 2015
    voor hun vakantiekamp te Westmalle [/b][/color][/size]

Toon je groot hart en gun kinderen met een verstandelijke beperking een ritje in je auto.

Het event staat eveneens HIER op PFB.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
    • Top Sensa!! (Ik had niet anders verwacht 🙂 )
      Wellicht heb ik er nog 2-3 extra via de Poca (Porsche Owners Club Antwerp).
      Desnoods voorzien we zelf nog wat om te drinken, hé. Het zal warm worden naar verluid 🙂

[quote=”Sensa911″ post=211242]Ik hoop dat ik de organisatie niet teveel verstoor door zo laat aan te melden!
        Maar wij gelukzakken moeten af en toe iets terug doen!

Als het nog kan … you can count me in!!![/quote]

Ik ben er zeker van dat je meeeer dan welkom bent!
        Ik heb ook nog telefoon gehad deze week of ik met een van mijn oldtimers aanwezig kan zijn maar ben op verlof dus lukt niet spijtig genoeg.

Idd “wij gelukzakken… ”

Ik ben zelf papa van een “special” dus word er iedere dag mee geconfronteerd.
        Ik weet dus heel goed waarom we moeten genieten van onze mogelijkheden zolang we kunnen, oa :driver:

Maar bij deze wil ik iedereen die wel aanwezig kan zijn en deze kinderen een topdag bezorgt van harte bedanken voor de moeite en het vrijmaken van jullie tijd !!
        THANKS !!
        Have fun komend weekend!!

[quote=”Sensa911″ post=211242]Ik hoop dat ik de organisatie niet teveel verstoor door zo laat aan te melden!

Ik heb ook nog telefoon gehad deze week of ik met een van mijn oldtimers aanwezig kan zijn maar ben op verlof dus lukt niet spijtig genoeg.

Idd “wij gelukzakken… ”

Ik weet dus heel goed waarom we moeten genieten van onze mogelijkheden zolang we kunnen, oa :driver:

Maar bij deze wil ik iedereen die wel aanwezig kan zijn en deze kinderen een topdag bezorgt van harte bedanken voor de moeite en het vrijmaken van jullie tijd !!
          THANKS !!

Idd “wij gelukzakken… ”

THANKS !!

Haha, zorg maar dat je dashbord ingesmeerd is met bootvernis zodat het bestand is tegen de stralende kempenzon en stuivend witzand met wereldfaam (regen staat bij de weersverwachting) :happy:
              Tuurlijk ben je nog welkom. Last minute beslissers mogen zelfs gewoon zonder enige aanmelding tot daar rijden tegen 15u00 :up:

Haha, zorg maar dat je dashbord ingesmeerd is met bootvernis zodat het bestand is tegen de stralende kempenzon en stuivend witzand met wereldfaam (regen staat bij de weersverwachting) :happy:
                Tuurlijk ben je nog welkom. Last minute beslissers mogen zelfs gewoon zonder enige aanmelding tot daar rijden tegen 15u00 :up:

Ik hoop dat ik de organisatie niet teveel verstoor door zo laat aan te melden!

Als het nog kan … you can count me in!!!

Ik hoop dat ik de organisatie niet teveel verstoor door zo laat aan te melden!

Als het nog kan … you can count me in!!!

:up:

:up:

Een vriend van mij komt ook naar Raes met een 996 cabrio, dus nog eentje extra

Een vriend van mij komt ook naar Raes met een 996 cabrio, dus nog eentje extra

Ik kom ook naar Raes :up:

Ik kom ook naar Raes :up:

Voor zij die willen/kunnen:

Zondag 02/08 – 14:00 Wommelgem voor Raes Racing verzamelen:

1. Drip
                                  2. HarleyG
                                  3. Bones
                                  4. Vankerchove
                                  5. Ghost – rechtstreeks naar Westmalle
                                  6. deepee – gaat ineens naar Westmalle
                                  7. YouYou
                                  8. Rocco – Raes Racing ???
                                  9. JVNH – Raes Racing ???
                                  10. Triumph1
                                  11. 993- Raes Racing ???
                                  12. … :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.