oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

Home Forum Porsche Uitstappen oldtimers 4 specials – Westmalle – 02-08-2015

• Maker
    Discussie

• [size=4][color=#bb0044][b]Kazou West-Vlaanderen nodigt oldtimers & Porsches uit op 2 aug 2015
    voor hun vakantiekamp te Westmalle [/b][/color][/size]

Toon je groot hart en gun kinderen met een verstandelijke beperking een ritje in je auto.

Het event staat eveneens HIER op PFB.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 178)
  • XXX

Voor zij die willen/kunnen:

Zondag 02/08 – 14:00 Wommelgem voor Raes Racing verzamelen:

1. Drip
      2. …

XXX

Voor zij die willen/kunnen:

Zondag 02/08 – 14:00 Wommelgem voor Raes Racing verzamelen:

1. Drip
        2. …

senza problemi :up:

senza problemi :up:

Ik zou ook nog graag komen, ik vermoed dat dit nog kan?

Ik zou ook nog graag komen, ik vermoed dat dit nog kan?

de weergoden lijken ‘de specials’ goed gezind. de cabrio rijders onder ons kunnen hun dakje alvast opbergen tegen zondag :driver:

weer-2.jpg

de weergoden lijken ‘de specials’ goed gezind. de cabrio rijders onder ons kunnen hun dakje alvast opbergen tegen zondag :driver:

weer-2.jpg

Met spijt in het hart kan ik er dit jaar niet bij zijn . 😥
                      Mooi om te zien dat er 9 Porsche’s van het Forum gaan .Jullie geven die mensen een :up: :up: super dag .

Met spijt in het hart kan ik er dit jaar niet bij zijn . 😥
                        Mooi om te zien dat er 9 Porsche’s van het Forum gaan .Jullie geven die mensen een :up: :up: super dag .

Ik probeer ook te komen is de max voor die gasten :up:

Ik probeer ook te komen is de max voor die gasten :up:

oké, ik zal de organisatie bevestigen dat we met 9 afkomen.
                              je hoeft niet met een oldtimer te komen voor alle duidelijkheid: porsche, american muscle of een andere exoot …het is allemaal prima voor die gasten
                              aanmelden of inschrijven hoefde niet. dus voor hen die last minute nog beslissen … gewoon afkomen naar de verzamelplaatsen:

14u00 Raes racing, Autolei 330, 2160 Wommelgem
                              15u00 Domein Heibrand, Wijngaardstraat 32, 2390 Westmalle

oké, ik zal de organisatie bevestigen dat we met 9 afkomen.
                                je hoeft niet met een oldtimer te komen voor alle duidelijkheid: porsche, american muscle of een andere exoot …het is allemaal prima voor die gasten
                                aanmelden of inschrijven hoefde niet. dus voor hen die last minute nog beslissen … gewoon afkomen naar de verzamelplaatsen:

14u00 Raes racing, Autolei 330, 2160 Wommelgem
                                15u00 Domein Heibrand, Wijngaardstraat 32, 2390 Westmalle

ik kom ook :up:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.