Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

• Maker
    Discussie
  • Oltimers 4 Specials – Westmalle

Naar jaarlijkse traditie organiseert Kazou een rondrit voor jongeren met een beperking op kamp in “De heibrand” in Westmalle.
    Deze jongeren hebben allemaal een lichte tot ernstige mentale handicap. De jaarlijkse olditmerrit is een van de hoogtepunten van hun kamp!

Hopelijk kunnen jullie er ook bij zijn op zondag 31 juli 2016 van 15u00 tot 18u00! Vooraf aanmelden hoeft niet.

facebookpagina: https://www.facebook.com/Oldtimers4Specials

Tel. O49 631 4363
    demeulemeesterhan at gmail.com

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 69)
    • [quote=”Drip” post=239071]Mooi en leuk dat de Lotus Esprit erbij was (vette bak) :coolness:[/quote]Verdikke toch ik had nog willen afkomen. En dan had ik die zijn velgen kunnen jatten 😀 Al een tijdje achter dergelijke set op zoek maar gewoon niet te vinden :bounce: Maar eerst de carwrapping eens gaan zelf proberen :censored:

Toch even nieuwsgierig, wie was die donkere Targa zoon van over de landsgrenzen? :driver:

Ik vond die BMW CS een vette bak staat op mij lijstje 🙂

Op terug weg nog een leuke rit gehad achter Kenny 🙂

XXX

Mooi en leuk dat de Lotus Esprit erbij was (vette bak) :coolness:

En nog een paar…

Attachments:
              • DSCF7144.JPG
              • DSCF7146.JPG
              • DSCF7148.JPG
              • DSCF7149-2.JPG
              • DSCF7155.JPG

De beloofde foto’s…

Attachments:
                • DSCF7147.JPG
                • DSCF7153.JPG
                • DSCF7150.JPG
                • DSCF7149.JPG
                • DSCF7154.JPG
                • DSCF7160.JPG

@ Sensa, ook al waren we met veel, we hebben je toch gemist! 🙁

@ Targa 84 : het zou onmogelijk moeten zijn om je dak te kunnen sluiten! Die 4S van je, is een streling voor het oog! :coolness: :first:

super super middag was het weer
                    was er nu voor de 4 keer en is altijd de moeite waard om hier
                    aan mee te werken voor rit met die kinderen
                    fantastisch !!!
                    :drink:

Prachtig Prachtig Prachtig, dubbele gevoelens heb ik hierbij.

Enerzijds, spijt en zelfs schuldgevoel dat ik er niet bij kon zijn dit jaar, anderzijds bijzonder fier op de medeforummers dat ze er hier toch maar bij zijn om die gasten gelukkig te maken!!! :applaus: :applaus: :applaus:

Ik ben zeer blij dat ik langs gekomen ben! Als ik bedenk wat voor een banale excusen ik soms gebruik om een toertje te doen, dan is dit toch bij verre 1 van de nobelste redenen!

Zet me ook met beide voetjes op de grond. Twijfelen omwille van een druppels mogelijke regen is toch echt wel schaamtelijk als je iemand voor wie het leven toch een stuk moeilijker is, een fijne namiddag kan geven!

Ik zal ook nog wat foto’s opladen als ik ergens wat tijd vind.

Twee Porsche-conclusies:
                        1. Ik wil op termijn een luidere uitlaat.
                        2. Ik vond die gele 4S fantastisch!

+1 het blijft confronterend om te ervaren hoe de zomergasten in overdrive gaan door een ritje wat voor ons allemaal zo doodnormaal is.
                          moe en voldaan zijn sommigen zelfs niet tot aan het avondeten geraakt, zo vol van emotie.
                          iedereen bedankt ook voor de toffe babbels en sorry aan enkele nieuwkomers die ik gemist heb (ik was zelf niet met de P)
                          dit forum heeft het hart op de juiste plaats en zendt zijn zonen zelfs van over de landsgrenzen :up:

DSC05295_b.jpg

@ Sensa: ik heb enkele dames nadien op het terras aan de HUGO zien nippen met fonkeltjes nostalgie in de ogen.

Ik ben fier op het forum, we waren goed vertegenwoordigd en dat wist men te apprecieren :first: :up:

Super leuk, heb er net zoveel van genoten als de jeugdigen. Mooie dag om efkes lekker te sturen. Goed ook om weer wat forumhandjes te schudden. Fijn ook dat er naast de andere fraaie bolides ook een aantal luchthappers aanwezig waren. Vind ik toch wel belangrijk! Op naar (een van) de volgende … Paar kiekjes vanuit d’n Driverseat.

westmalle1.jpg

Westmalle2.jpg

Westmalle3.jpg

Westmalle4.jpg

En toch ook 1 transaxle aanwezig! :coolness:

Ferme uitlaat op die boxster, spijtig dat ik niet op de foto’s sta dat komt ervan als je te laat bent zeker 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.