Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

• Maker
    Discussie
  • Oltimers 4 Specials – Westmalle

Naar jaarlijkse traditie organiseert Kazou een rondrit voor jongeren met een beperking op kamp in “De heibrand” in Westmalle.
    Deze jongeren hebben allemaal een lichte tot ernstige mentale handicap. De jaarlijkse olditmerrit is een van de hoogtepunten van hun kamp!

Hopelijk kunnen jullie er ook bij zijn op zondag 31 juli 2016 van 15u00 tot 18u00! Vooraf aanmelden hoeft niet.

facebookpagina: https://www.facebook.com/Oldtimers4Specials

Tel. O49 631 4363
    demeulemeesterhan at gmail.com

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
    • lawijt Lawijt !!!! :first: jeb Bompa lawijt was in the house , maar wat hebben die kinderen toch weer genoten .
      Bedankt aan iedereen die het mogelijk maakte om deze kinderen de dag van hun leven te bezorgen .

Bompa Lawijt

zeer mooi initiatief dito schitterende fotoooo’sssss :first: :respect2: :respekt: :hail:

XXX

016.jpg

017.jpg

018.jpg

Voila, dat zijn ze – bedankt aan alle aanwezigen , in levende lijve en in gedachte :up: :up: :up:

XXX

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

XXX

008.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

XXX

Gewoon, enkele deelnemers (sorry als ik niet iedereen heb) :engeltje:

003.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

XXX

onderweg

001_Ontheroad.jpg

aangekomen

002_opeenrijtje.jpg

XXX

Kennen jullie deze al???

Geluidstest te Westmalle :respect2:

Dit was mijn eerste event dat ik doe met de Porsche, tof om wat gezichten te leren kennen!

Deepee,,
                        Ga ca. 5 Minuutjes te laat zijn, zal wat gassen

nope, gewoon afkomen is de boodschap !!
                          en mocht je onderweg de trein missen, dan rechtstreeks naar onderstaand adres komen tegen 14u30-15u00:
                          Wijngaardstraat 24, 2390 Westmalle

tot straks heren/dames :salut:

Bones heeft me over de streep getrokken met zijn rake opmerking. Ik kom ook. Ik ga zelfs een klein omwegen maken en via de E313 komen in de hoop daar te kunnen aanpikken om 13.00.

Ik hoop dat iemand dit nog ziet en ik niet meer ‘formaliteiten’ moet verrichten.

Dit is voor het goed doel hé, we bezorgen die kinderen een geweldige namiddag. Dan houden een paar regendruppels je toch niet tegen? 😯 Je Porsche kan daar wel tegen hoor :respect2:

als het droog blijft ben ik erbij :driver:

Wij hebben met enkele wagens afgesproken aan afrit 25a op de E313 ter hoogte van het Total-tankstation om 13u.
                                  Vervolgens zullen wij aansluiten tegen 14 uur aan Raes Porsche.

Zij die willen meerijden, altijd welkom :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.