Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

• Maker
    Discussie
  • Oltimers 4 Specials – Westmalle

Naar jaarlijkse traditie organiseert Kazou een rondrit voor jongeren met een beperking op kamp in “De heibrand” in Westmalle.
    Deze jongeren hebben allemaal een lichte tot ernstige mentale handicap. De jaarlijkse olditmerrit is een van de hoogtepunten van hun kamp!

Hopelijk kunnen jullie er ook bij zijn op zondag 31 juli 2016 van 15u00 tot 18u00! Vooraf aanmelden hoeft niet.

facebookpagina: https://www.facebook.com/Oldtimers4Specials

Tel. O49 631 4363
    demeulemeesterhan at gmail.com

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
    • Ik zie jullie wel in Westmalle. :salut:

hier nog een die afkomt 14.00
        Wommelgem
        :drink:

XXX

Ik kom ook af tot bij Raes, CU all tomorow :up:

Ga proberen om tijdig bij Raes te zijn zo niet ,ni wachten ga dan rechtstreeks naar Westmalle . :drink:

[quote=”Bones” post=238903]even omhoogbrengen – ik sta morgen om 14u bij Raes Racing in Wommelgem, samen met een vriend die zijn Lotus Esprit nog eens zal uitlaten :first: :drink: :respect2:[/quote]Hmmm klinkt ineens tof. Eens zien of ik mijn esprit in gang krijg :think:

Autolei 330, 2160 Wommelgem, tot morgen

even omhoogbrengen – ik sta morgen om 14u bij Raes Racing in Wommelgem, samen met een vriend die zijn Lotus Esprit nog eens zal uitlaten :first: :drink: :respect2:

Indien de Boxster tegen dan van een reutelke verlost geraakt (waterpomp?) vertrekken we 31/07 op vakantie. Anders zal het den daily worden. 🙁
                    Moeten bijgevolg verstek geven voor dit mooie initiatief.

Ga effe over en weer komen om toch te kunnen deelnemen aan dit evenement. Dus count me in Deepee :driver:

up :coolness:

spijtig dat je er niet bij kan zijn Sensa maar we zullen de eer hoog houden

XXX

:respect2: respect makker, we zullen uw groeten over brengen :respect2:

Waarschijnlijk herinneren ze zich eerder “die bleiter” die toen die gasten waren uitgestapt zich ten volle realiseerden “wat ne gelukzak” hij was en daar toe emotioneel van werd.
                                Ik heb zelf een zoon met een probleemke maar niks in vergelijking met die gasten. Dju, dat pakte. :engeltje: :engeltje:

wedden dat iemand van de gasten gaat vragen waarom el simpatico verdi alberi dit jaar niet met de porsche komt 😳

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.