Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

• Maker
    Discussie
  • Oltimers 4 Specials – Westmalle

Naar jaarlijkse traditie organiseert Kazou een rondrit voor jongeren met een beperking op kamp in “De heibrand” in Westmalle.
    Deze jongeren hebben allemaal een lichte tot ernstige mentale handicap. De jaarlijkse olditmerrit is een van de hoogtepunten van hun kamp!

Hopelijk kunnen jullie er ook bij zijn op zondag 31 juli 2016 van 15u00 tot 18u00! Vooraf aanmelden hoeft niet.

facebookpagina: https://www.facebook.com/Oldtimers4Specials

Tel. O49 631 4363
    demeulemeesterhan at gmail.com

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 69)
    • Spijtig, Sensa!

Ook hier kan ik niet bij zijn … 🙁 🙁 🙁 ik had het me nochtans anders voorgenomen … :what: :bounce:

Count me in.

Stond reeds in mijn agenda , doch had hier blijkbaar nog niet geconfirmeerd.
          Bij deze.

Ook tegen 14u @ Raes racing. :salut:

XXX

@ Bones, natuurlijk, vaste stek hé 14:00 RAES Racing :respect2:

Ik kan er jammer genoeg naar alle waarschijnlijkheid niet bij zijn. De Elf staat on hold tot m’n kleppen zijn gecontroleerd/gesteld … :bounce:

Spreken de mensen uit regio Antwerpen en alles ten zuidwesten hiervan weer af bij Raes Racing om 14u?

zal er ook zijn leuk om te doen !!!!
                  :drink:

ik kom ook

De ruim 200 deelne(e)m(st)ers van het jaarlijks vakantiekamp voor kinderen met een beperking rekenen allemaal op een ritje.
                      Een uitgelezen kans om als porschist of oldtimerliefhebber te laten zien dat je een warm hart hebt voor jongeren die elke dag met een handicap door het leven moeten.
                      Ik zal er zeker bij zijn. Tot over twee weken :salut:

PS inschrijven is niet nodig maar je komst in deze topic aankondigen is wel handig.

even OT: een Lanz Bulldog met één cylinder heeft nochtans een héeeel mooie sound 😉

In mijn geval ga ik dan nog 1 cilinder over houden. Dat is een beetje weinig hé

moeten we 3 bougiekabels lostrekken zodat we de maximumsnelheid niet te veel overschrijden 😆

ik zal van de mijne 4 bougiekabels lostrekken zodat we de maximumsnelheid niet te veel overschrijden 😆

XXX

Dit wil ik zeker weer meemaken, al is’t maar om de buurtbewoners wakker te maken om de ordehandhavers te bellen 😳 😳

Ben er zelf al tweemaal naartoe geweest met de Boxster en die plaats naast mij is steeds zeer snel ingevuld! :happy:
                                  Dit jaar zal ik met een echte “oude” gaan 🙂

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.