Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials – Westmalle – 31/07/2016

• Maker
    Discussie
  • Oltimers 4 Specials – Westmalle

Naar jaarlijkse traditie organiseert Kazou een rondrit voor jongeren met een beperking op kamp in “De heibrand” in Westmalle.
    Deze jongeren hebben allemaal een lichte tot ernstige mentale handicap. De jaarlijkse olditmerrit is een van de hoogtepunten van hun kamp!

Hopelijk kunnen jullie er ook bij zijn op zondag 31 juli 2016 van 15u00 tot 18u00! Vooraf aanmelden hoeft niet.

facebookpagina: https://www.facebook.com/Oldtimers4Specials

Tel. O49 631 4363
    demeulemeesterhan at gmail.com

9 reacties aan het bekijken - 61 tot 69 (van in totaal 69)
    • Oke ik beloof nog niets maar houd het in de gaten zodat ik misschien kan komen met mijn “exotische” Boxster! 😀

Merci!

[quote=”Mart” post=233537] … hoe laat waar verzamelen?[/quote]

de clan van de koekenstad spreekt gewoonlijk om 14u00 af aan raes reesing in woemelgom.
          zij die van andere windstreken afkomen landen te Malle in de wijngaardstraat omstreeks 14u30.

Nee, een “gewone” Porsche of iets exotisch mag ook. 😆

Is dit enkel voor oldtimers?
              Ik zelf woon in Oostmalle dus als ik vrij ben deze dag kan ik aanwezig zijn met mijn 11j oude Boxster

Ik ben zoals elk jaar terug van de partij

31 Juli ligt een beetje moeilijk voor ons , maar wij gaan ons best doen om er alsnog kunnen bij te zijn . :up:

Gunstige datum, kansrijk, ik probeer ook te komen. :salut:

Hoe laat waar verzamelen?

Staat bij deze in de agenda! :coolness:

9 reacties aan het bekijken - 61 tot 69 (van in totaal 69)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.