Oldtimers 4 Specials

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials

• Maker
    Discussie

• XXX

Je moet eens even gaan kijken op oldtimerweb: http://www.oldtimerweb.be/oldtimer-evenementen/oldtimers-4-specials_4192.aspx
      Lovenswaardig initiatief :applaus:
      Ik ben er op ingeschreven en heb de vraag gesteld of het enkel oldtimers waren. Niet dus, als’t maar speciaal is. Wel, volgens mij is iedere Porsche speciaal :engeltje:
      5 augustus te Westmalle… doen als je kan zou ik zeggen 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
      • ik kom ook af naar Raes Racing

Wij komen ook, we zullen er zijn iets voor 13 uur aan Raes Racing, even checken Autolei 330
          Wommelgem… tot dan.

Ik zal er ook zijn aan Raes racing tegen 13 u . :driver:

XXX

Ah, de Peter zal ook voor RAES RACING staan iets voor 13:00u.

CU then :relaxman:

Normaal altijd te vinden voor dergelijke evenementen.
                Maar ben bezet die zondag. Trouwens zoals het met onze straat momenteel gesteld is, nl 25 cm water… 👿

TRIUMPH zal om 13 uur bij RAES RACING zijn gr jb

Zijn er nog mensen die willen gaan ?
                    en waar wordt er afgesproken ? Raes Racing ?

Ik zou wel willen komen dat weekend maar moet helaas werken. Is voor mij vlakbij.
                      Ik doe shiftarbeid en in de zomerperiode is het zo goed als onmogelijk voor mij om een los weekendje vrij te krijgen. Helaas maar waar, anders had ik zeker van de partij geweest.

Nu nog wat Porsche rijders bijeen krijgen voor zo een mooi doel is precies niet zo simpel !!!!

XXX

Afspreken voor RAES Racing, da’s dan aan’t rond punt van wommlegem er af en richting wijnegem volgen, direct rechts is het dan.
                          Daar om 12:30u vertrekken 12:45 à 13:00u ?? :relaxman: :driver: :relaxman:

We doen ons best om er bij te zijn ,Ik hou je op de hoogte TRIUMPH1 .

Moet niet heel moeilijk zijn om met een 10 tal Porsche’s aanwezig te zijn…..

Komaan Porsche rijders laat uw goed hartje zien!!!(5augustus) adres is DOMEIN HEIBRAND WIJNGAARDSTR 30 WEST-MALLE 2390 aanvang om 13,30 uur allen daarheen.

ik heb me ook ingeschreven :relaxman:

ja we kunnen ergens afspreken,we zullen even wachten en zien hoeveel Porsche rijders er op af komen,moesten we met een 10 Porsches aanwezig zijn zou het tof zijn.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.