Oldtimers 4 Specials

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials

• Maker
    Discussie

• XXX

Je moet eens even gaan kijken op oldtimerweb: http://www.oldtimerweb.be/oldtimer-evenementen/oldtimers-4-specials_4192.aspx
      Lovenswaardig initiatief :applaus:
      Ik ben er op ingeschreven en heb de vraag gesteld of het enkel oldtimers waren. Niet dus, als’t maar speciaal is. Wel, volgens mij is iedere Porsche speciaal :engeltje:
      5 augustus te Westmalle… doen als je kan zou ik zeggen 😀

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
      • goed idee wij rijden vanuit Oostende…

0

goed idee, wij gaan vanuit Oostende…

0
          XXX

Hey Triumph, ik kijk er ook naar uit. Ben eveneens ingeschreven voor de Vroomdag in oktober op zolder. Da’s voor ‘t BSO onderwijs.
            :relaxman: Misschien moeten we voor de Oldtimers4specials ergens samenkomen en in groep naar ginds rijden??? :relaxman:

0

Ik denk dat ik ook van de partij ben, moet nog even bevestigen, maar normaal ga ik er heen.

0

Wanneer die kinderen in je wagen stappen,zie je niets dan blijde gezichten,hopende komen er Porsches op af;is echt eens iets anders dan porsche treffens.

0

Damn, kom die dag terug uit verlof..
                  Weekje later is het Porsche summer tour en dan ben ik er wel bij 😀

Geert.

0

Ik doe ook mee, een van mijn eerste ritjes spannend!

0
                    XXX

:driver: Allé hop, mee op de kar springen mannen… :driver:

0

eens kijken in de agenda of ik die dag vrij ben, zo ja dan ben ik waarschijnlijk ook van de partij

0
                        XXX

We zijn al met twee Porschekes :relaxman:
                          Wie volgt :happy:

0

Het zou wel tof zijn moesten er een aantal Porsches aanwezig zijn,die kinderen vinden het ongelooflijk plezant.Vorig jaar waren we met 2 STUKS,misschein dit jaar eens met wat meer.

0

Ik heb dit reeds 2X meegereden en zal dit jaar weer van de partij zijn,met mijn Porsche

0
                            12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.