Oldtimers 4 Specials

Home Forum Porsche Uitstappen Oldtimers 4 Specials

• Maker
    Discussie

• XXX

Je moet eens even gaan kijken op oldtimerweb: http://www.oldtimerweb.be/oldtimer-evenementen/oldtimers-4-specials_4192.aspx
      Lovenswaardig initiatief :applaus:
      Ik ben er op ingeschreven en heb de vraag gesteld of het enkel oldtimers waren. Niet dus, als’t maar speciaal is. Wel, volgens mij is iedere Porsche speciaal :engeltje:
      5 augustus te Westmalle… doen als je kan zou ik zeggen 😀

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
      • goed idee wij rijden vanuit Oostende…

goed idee, wij gaan vanuit Oostende…

XXX

Hey Triumph, ik kijk er ook naar uit. Ben eveneens ingeschreven voor de Vroomdag in oktober op zolder. Da’s voor ‘t BSO onderwijs.
            :relaxman: Misschien moeten we voor de Oldtimers4specials ergens samenkomen en in groep naar ginds rijden??? :relaxman:

Ik denk dat ik ook van de partij ben, moet nog even bevestigen, maar normaal ga ik er heen.

Wanneer die kinderen in je wagen stappen,zie je niets dan blijde gezichten,hopende komen er Porsches op af;is echt eens iets anders dan porsche treffens.

Damn, kom die dag terug uit verlof..
                  Weekje later is het Porsche summer tour en dan ben ik er wel bij 😀

Geert.

Ik doe ook mee, een van mijn eerste ritjes spannend!

XXX

:driver: Allé hop, mee op de kar springen mannen… :driver:

eens kijken in de agenda of ik die dag vrij ben, zo ja dan ben ik waarschijnlijk ook van de partij

XXX

We zijn al met twee Porschekes :relaxman:
                          Wie volgt :happy:

Het zou wel tof zijn moesten er een aantal Porsches aanwezig zijn,die kinderen vinden het ongelooflijk plezant.Vorig jaar waren we met 2 STUKS,misschein dit jaar eens met wat meer.

Ik heb dit reeds 2X meegereden en zal dit jaar weer van de partij zijn,met mijn Porsche

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.