Olie

• Maker
    Discussie
  • Ik heb nu nog niet zoveel kms gereden en heb olie nog niet moeten bijvullen of verversen.

Stel nu dat het oliepeil morgen te laag staat en ik wil een beetje olie bijvullen, dan zit ik met een probleem want ik weet niet wat er momenteel inzit.

Synthetisch of niet-synthetisch ?

Iemand heeft gezegd dat het niet goed is voor de motor als je bij verversing andere olie gebruikt dan er in zat…

Hoe kan ik nu weten wat er in moet ?

Iemand ?

Gr,
    Rufie

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”RufieF6″:319ikslg][quote=”RSR”:319ikslg][quote=”RufieF6″:319ikslg]Wat is eigenlijk beste half of volledig synthetisch ?
      Moet de oliefilter eventueel veranderd worden ?

Gr,
      Rufie[/quote]

Voor welke wagen ? en je de oliefilter moet vervangen worden.

Luc[/quote]

Welke wagen ? Mn 968 coupé uit 1994.[/quote]

Het beste is volsynthetische olie voor jou wagen maar je mag ook half synt. gebruiken

[quote=”RSR”:2knhz56y][quote=”RufieF6″:2knhz56y]Wat is eigenlijk beste half of volledig synthetisch ?

Gr,
        Rufie[/quote]

Luc[/quote]

Welke wagen ? Mn 968 coupé uit 1994.

[quote=”RufieF6″:16d1roib]Wat is eigenlijk beste half of volledig synthetisch ?

Gr,
          Rufie[/quote]

Luc

Wat is eigenlijk beste half of volledig synthetisch ?

Gr,
            Rufie

Dat weet ik Koen en normaal gebruiken wij deze altijd, of op vraag van de klant gebruiken wij andere.

Lucske ik wil enkel volsynthetische in mijn volbloedjehé 😉

[quote=”RufieF6″:he1f7sna]Bedankt Luc !
                  Toch fantastisch zo een forum. Probleempje in mum van tijd opgelost.

Gr,
                  Rufie[/quote]

Dit is graag gedaan 😉

Luc

http://www.lecars.be

Bedankt Luc !
                    Toch fantastisch zo een forum. Probleempje in mum van tijd opgelost.

Gr,
                    Rufie

[quote=”RufieF6″:1htr6jve]Ik heb nu nog niet zoveel kms gereden en heb olie nog niet moeten bijvullen of verversen.

Stel nu dat het oliepeil morgen te laag staat en ik wil een beetje olie bijvullen, dan zit ik met een probleem want ik weet niet wat er momenteel inzit.

Synthetisch of niet-synthetisch ?

Iemand heeft gezegd dat het niet goed is voor de motor als je bij verversing andere olie gebruikt dan er in zat…

Hoe kan ik nu weten wat er in moet ?

Iemand ?

Gr,
                      Rufie[/quote]

Dit kan je nooit weten maar als je moet bijvullen neem je semi synthetische olie en die mag voor de 2 gevallen nemen

Luc

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.