Olielampje 968

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Olielampje 968

• Maker
    Discussie
  • Hallo,ik heb een klein probleem op mijn 968,als de motor draait blijft het lampje ‘engine oil’ branden,niveau en druk van olie zijn goed,kan er mij iemand zeggen waar ik deze schakelaar vind op de motor?Ik vermoed een kleine kortsluiting…alsook,een goede garage in de buurt van Mechelen???
    Alvast bedankt 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Tip: als ge met dat been dan niks meer kunt aanvangen kunt ge het altijd onder ‘onderdelen te koop zetten’.
      Eventueel op e-bay zetten 😉

yo sorrie mensen,mijn pc lag/ligt plat,heb de cd aan een vriend gegeven,ga hem terugvragen en een been uitvijzen!!
        Heb de voeler vervangen,nog ff ‘t een en ander uitzoeken,ik ben er dra weer!!In ieder geval alvast prettige feesten aan ieder!!!

[quote=”Number1″:xavs0qvr]Geldt dit aanbod nog? 😕 [/quote]

Ik heb die ook wel liggen hoor.

Geldt dit aanbod nog? 😕

3x 🙂

Dat cdke interesseert me ook. Graag kopieke.

Fotootjes effe uploaden bij imageshack 😉
                  En je mag dat CD-tje best branden voor me hoor 😆

[quote=”seppe”:23ie9ygb]hey luke,heb er massa’s,maar hoe…. 😕 [/quote]

ff opzoeken via zoekfunctie, helemaal niet moeilijk en de moderatoren zullen zeker helpen mocht het niet lukken 😀

Wow,veel reakties 😉 echter tijd,mannen,tijd……. 🙁 kom zeker langs in dendermonde,is indeed niet ver.Het niveau is in orde,denk dus idd dat het de voeler in de carter zit,alhoewel het boekje verwijst naar een tekort aan olie??Ga er eerst nog een beetje op vloeken,toch alvast bedankt voor de leuke reakties,btw,heb een cd-rom over de 968,als ik iemand plezier kan doen met een kopietje?laat maar weten……..

Anoniem

idem, Antwerpen centrum.

Ik heb nooit last gehad van een olielampje hoor 😉
                          dus ze hebben het niet allemaal.
                          En inderdaad LE-Cars kan ik je volledig aanraden.
                          Ik ga er zelfs heen al ben ik helemaal van het noorden van Limburg 😉

Ik denk ook aan de voeler die op de motor zit, en ik vrees dat je probleem daar zal aan liggen. Nu wat die garage betreft in de buurt van Mechelen kan ik u anders voorstellen om eens met je wagen bij ons langs te komen, Dendermonde is echter niet zo ver van Mechelen. Wij hebben dan ook al reeds 18 jaar ervaring met Porsche en we werken dan ook enkel met originele Porsche onderdelen tevens gebeuren alle werken intern zowel mechaniek als carrosserie. Je mag gerust eens vrijblijvend langskomen bij ons in de zaak.

ik heb dat ook gehad… olie erbij en het was opgelost

Ik heb zelfde probleem. Mij hebben ze verteld dat waarschijnlijk de voeler/meter in de carter defect is. Zou niet zo een grote kost zijn.

hey luke,heb er massa’s,maar hoe…. 😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.