- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
26 mei 2008 om 11:30
soms zou je toch echt wel beginnen kotsen van de politie! 👿 De 14e moest ik naar Baarle-Nassau, net over de grens met Nederland, om er een voordracht te gaan geven. De leuke ervaringen met de files aan de Kennedytunnel indachtig, vertrek ik reeds om 17 uur vanuit het UZ Gent, dus net aan de snelweg, richting Antwerpen. En jawel hoor, net voor de Kennedytunnel, de tunnel net in zicht, staat opeens alles stil, en lijkt er geen beweging meer in te komen… 😥 En dat wordt 5 minuten, en dat wordt 15 minuten, en dat wordt 45 minuten!!! Om 18 uur 20 kom ik net de Kennedytunnel uit, nadat we in de Kennedytunnel ook nog eens allen opzij moesten voor die ‘FAST’-team takelwagen, en ik dus uiterst links diende te gaan. Eens we uit de tunnel komen (stapvoets… op zijn best), zie ik op zowat 200 meter voor ons, op de linkerrijstrook zwaailichten, en zie ik dat zowat iedereen op de linkerrijstrook begint op te schuiven naar de rechterrijstroken. Ook ik tracht in te voegen, doch je kent dat (we gaan die men zijnen BMW lekker niet voor laten gaan), dus zowat enkele tientallen meters voor die politiewagen kan ik eindelijk invoegen. Het verkeer blijft een ramp, resultaat, ik kom uiteindelijk 10 minuten te laat op de voordracht daar ik er precies 2 uur en 40 minuten over gedaan heb om 94 km af te leggen… 👿
Nu krijg ik plots een boete in de bus van de regio Antwerpen??? Ik dacht bij mezelf “ben ik ergens geflitst of zo?”. Nee hoor, ik krijg een boete omdat ik zogezegd op een rijstrook gereden heb waarvan duidelijk aangeduid staat dat die afgesloten is door een voertuig in panne!!! 👿 👿 How the fuck moet men dat kunnen zien als men in de Kennedytunnel al een halfuur stil staat!!??? Heeft men al die tientallen mensen opgeschreven? (of weer gewoon dienen met zijn dikken BMW er uit genomen? 😈 ) Ik vind dit om te kotsen, en denk er dan ook niet aan om dit te betalen! Over my dead body vrienden! 👿 👿
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.