Ombouw 1-din naar 2-din

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Ombouw 1-din naar 2-din

• Maker
    Discussie
  • Heb wijziging uitgevoerd aan m’n Boxster. De CDR22 eruit samen met de Garmin waarvan
    de kabel netjes was weggewerkt, en deze vervangen door 2-din nav met blue tooth. Handig
    als je veelvuldig belt.
    De airco-unit verplaatst en de nodige stukken bij de P-boer gekocht tot ombouw.
    Gelijk de cover boven de motor onder handen gepakt en daar de 4*60 W P-luidsprekers
    gemonteerd.
    Onderstaand foto’s, alles netjes gedemonteerd en gemonteerd en reslultaat is naar m’n zin.
    Een flinke stpa vooruit in comfort :relaxman:
    Is een taakje die wel wat tijd in beslag neemt als je het netjes wil afwerken, maar loont
    de moeite.
    IMG00303-20130127-1444.jpg

IMG00304-20130127-1444.jpg

IMG00305-20130127-1445.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • [quote=”TonyMontana” post=132603]Knap gedaan ! :respekt:[/quote]

Dank voor het vertrouwen 😀

0

Knap gedaan ! :respekt:

0
        PB

9965523390001C. Thanks PVB. :first:

0

[quote=”WES-RS” post=121456]Knap werk! :applaus:

En om Roger te quoten: Wat je zelf doet, doe je meestal beter. ;)[/quote]
            Daarom dat we jou ook een Porsche laten kiezen, en niet dat wij hem voor jou kiezen :mrgreen:

0

Knap werk! :applaus:

En om Roger te quoten: Wat je zelf doet, doe je meestal beter. 😉

0

[quote=”PatrickB” post=121408]Jochen, heb je toevallig het onderdeel nummer van de aircobehuizing nog voorhanden?
                Zo niet, zoek ik het zelf wel even op. Mooie update btw! :applaus:[/quote]

Patrick,

Ja dat zou volgende moeten zijn: 9965523390001C.

Is de zwarte versie! Kost 3,65 € :applaus:

De airco unit past gewoon in de middenconsole, dus je hebt buiten dit afwerkingsstukje
                niets nodig voor de verbouwing. Kabel is ook lang genoeg.

0

[quote=”PVB” post=121331]En als de 2de gedaan is misschien aan de 3de beginnen… 😉 ?
                  Dat zal dan vanzelf gaan denk ik :up:[/quote]

Ik geef je mijn vrije dagen, de plaatsen onderling moeten jullie uitvechten :relaxman:

0

[quote=”patrickvb” post=121268]:respect2:
                    Wanneer mag ik de mijne brengen?
                    (2de kaar gaat alles meestal vlotter nietwaar? :up: )[/quote]

Inderdaad de eerste keer is inderdaad zoeken en aanvoelen, zeker als je de perfekte
                    afwerking en het schadeloos wil doen….

0
                    PB

Jochen, heb je toevallig het onderdeel nummer van de aircobehuizing nog voorhanden?
                      Zo niet, zoek ik het zelf wel even op. Mooie update btw! :applaus:

0

En als de 2de gedaan is misschien aan de 3de beginnen… 😉 ?
                        Dat zal dan vanzelf gaan denk ik :up:

0

:respect2:
                          Wanneer mag ik de mijne brengen?
                          (2de kaar gaat alles meestal vlotter nietwaar? :up: )

0

proficiat ,proper werk Jochen ! :applaus: :first:

0
                            Wim

Het is gewoon af, heb al ander werk gezien. :respect2:

0

Bart, dank voor het vertrouwen 🙄

En alles netjes zoals af-fabriek gemonteerd (kabels enz….) :relaxman:

0

Heel mooi en proper gedaan ,een meerwaarde . :applaus: :up: :applaus:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.