Ombouw 1-din naar 2-din

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Ombouw 1-din naar 2-din

• Maker
    Discussie
  • Heb wijziging uitgevoerd aan m’n Boxster. De CDR22 eruit samen met de Garmin waarvan
    de kabel netjes was weggewerkt, en deze vervangen door 2-din nav met blue tooth. Handig
    als je veelvuldig belt.
    De airco-unit verplaatst en de nodige stukken bij de P-boer gekocht tot ombouw.
    Gelijk de cover boven de motor onder handen gepakt en daar de 4*60 W P-luidsprekers
    gemonteerd.
    Onderstaand foto’s, alles netjes gedemonteerd en gemonteerd en reslultaat is naar m’n zin.
    Een flinke stpa vooruit in comfort :relaxman:
    Is een taakje die wel wat tijd in beslag neemt als je het netjes wil afwerken, maar loont
    de moeite.
    IMG00303-20130127-1444.jpg

IMG00304-20130127-1444.jpg

IMG00305-20130127-1445.jpg

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Effe foto stilstaand, hierbij is de afwerking beter zichtbaar. Andere foto (zip)
      was al rijdend getrokken ter illustratie gps.

IMG00327-20130210-1720.jpg

[quote=”patrickvb” post=120954][quote=”Jochen” post=120942]
        2-Din gevonden via PF NL en dan besteld met E-bay in Duitsland voor : 325 €[/quote]
        heb eens gezocht op ebay.de
        Er staan er heel wat te koop voor een redelijke prijs. Info gekregen over de kwaliteit
        van bepaald type?[/quote]

Comment op PF NL was positief.
        Dus dan maar gewaagd.
        Leverancier is Matrix Dealer.

[quote=”Jochen” post=120942]
          2-Din gevonden via PF NL en dan besteld met E-bay in Duitsland voor : 325 €[/quote]
          heb eens gezocht op ebay.de
          Er staan er heel wat te koop voor een redelijke prijs. Info gekregen over de kwaliteit van bepaald type?

Mooi resultaat. Kosten vallen eigenlijk reuze mee.

[quote=”patrickvb” post=120858]Foto in Zipke is niet heel scherp, maar lijkt wel mooi resultaat. Proficiat voor je moed en zelfopoffering. Zie er mezelf niet aan beginnen.

Dure grap?[/quote]

Patrick,

Volgens de meerwaarde welke je brengt aan de auto nee, het hok wordt er onmiddelijk
              paar jaar jonger door……

Ga wel in eerlijkheid vertellen dat ik er in totaal toch wel 2 volle dagen mee bezig ben
              geweest.

Boxen achter: 4 * 48 €
              Klein rommel, chassis om boxen te monteren en roostertjes : 100 €
              2-Din gevonden via PF NL en dan besteld met E-bay in Duitsland voor : 325 €
              Slede 2-din met uitvulling voor dashboard: 75 €
              Klein rommel voor console (airco) enz : 25 €

Dus totaal +/- 700 € geschat maar ik zal er geen 100 € vanaf zitten!

[quote=”Funny” post=120907]:respect2: Jochen . :applaus:

Ik neem aan dat de plannen om de boxster in te ruilen voor een 911 van de baan zijn . ;)[/quote]

Bart, ja inderdaad…reden te grote interesse in m’n Boxster 🙁 🙁

En met het Budget van +/- 1000 € Biv (996) heb ik alle onderdelen kunnen aanschaffen.
                Uitvoer zelf gedaan, en nog 5 € kabelschoentjes uit den stock americain was de klus
                geklaard

Het is een goede probleemloze auto…..dus avontuurtjes opgeborgen voor het moment.
                Wie weet wat de toekomst brengt 🙄

@Jochen: welk merk/toestel heb je geplaatst (of heb ik daar over gelezen?)

:respect2: Jochen . :applaus:

Ik neem aan dat de plannen om de boxster in te ruilen voor een 911 van de baan zijn . 😉

Mooi werk en idd mooie update :up:

Mooie ombouw.
                        Staat bij mij iets gelijkaardigs in omdat ik het beu was van DJ te spelen met (defecte) outdated CD-Roms van de Becker.

Foto in Zipke is niet heel scherp, maar lijkt wel mooi resultaat. Proficiat voor je moed en zelfopoffering. Zie er mezelf niet aan beginnen.

Dure grap?

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.