ombouw 1:18 porsche 993 burago

Home Forum Porsche miniatuur ombouw 1:18 porsche 993 burago

• Maker
    Discussie
  • Ik ben gestart met het tweedehands aankopen van 2 burago gele 993’s. Opgehaald in Kruibeke voor 15€. Eentje hiervan was licht beschadigd maar dat was niet erg gezien de ombouw. Mijn 993 carrera 2 is nachtblauw met een blauw interieur dus dat was de opdracht.

Hier het originele model:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
  • ken

het resultaat mag er zeker gezien worden!!!

Echt knap gedaan!
        Schitterend resultaat :up:

:respect2:

:up:

Westouter is ideaal om er een Porscheritje van te maken 😉

Wat je stickers betreft, eens naar de betere modelbouwwinkel gaan en kijken bij de decals. Van Porsche zijn er zeker te vinden. Je zal wel een vel moeten kopen waar meer op staat dan je nodig hebt, maar dat hoort er bij. Ik weet niet van welke streek je bent, maar bvb bij domino in Westouter kan je ze vinden.

Mooi gedaan, ziet er knap uit! :respekt:

Helaas nog geen bestickering… Stoort mij niet echt maar zou wel mooier zijn mocht er weer een schildje en ‘carrera’ opstaan.
                    De originele waren er niet af te halen zonder ze te beschadigen.

Knap! :respekt:
                      Is’t nu gelukt met de stickers?
                      Niemand een 964 op schaal 1:18 in de weg staan? :sarcastisch

knap gedaan :up:

Wim

Mooi gedaan. :up:

En zo werd ik een copycat (met instructies van Luc, waarvoor dank!)

IMG_9139.jpg

IMG_9152.jpg

IMG_9175.jpg

IMG_9186.jpg

IMG_9221.jpg

Zeer tof projectje !

Luc993 heeft mij zodanig geïnspireerd dat ik ook een ‘extra 993’ gekocht,
                              zelfde merk maar cabriolet :happydance: . Volgende week begin ik aan de restauratie…
                              Kan mij iemand zeggen hoe ik de stickers er netjes af kan halen en weer opnieuw kan gebruiken ?

Proper werk! :respekt:

Zou er zelf niet durven aan beginnen…

Een full restauratie incl. binnenbekleding op enkele dagen :respekt: Je moet het maar doen, zeer knap gedaan. :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.