ombouw 944 naar straat legale racer.

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s ombouw 944 naar straat legale racer.

• Maker
    Discussie

• Wim

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
      • Heb het gehoord maar ik heb hier zelf nog een project staan met als einddoel hetzelfde als jullie wagen.
        Langs deze weg een paar extra foto’s van de binnen en buitenzijde mag altijd(eventueel pb) 😉

0
        Wim

Is te koop. 😉

0

op de beurs gezien,echt verliefd 😉

0

Ook dit jaar weer goed ontvangen op de stand van CCR :up:
              De 944 zag er IRL super uit.

Well done CCR :up: :up:

0

Ook het lak werk gezien.
                Zag er dit jaar ook weer top uit :up:

…enne ….Thanks voor het biertje :drink:

0

Live gezien, en heerlijke koffie.
                  Gr. Marc

0

Heb hem gezien op de beurs. Hij ziet er mooi strak uit. :applaus:

0

[quote=”cabrio wim” post=245012][quote=”wing” post=245006] is dat een speciaal product dat jullie gebruiken op de achterlichten ?[/quote]

Is een probeersel geweest, dus even wachten wat het in verschillende weersomstandigheden doet en/of het goed blijft.
                      Is dat zo, dan vertel ik hier de truc wel van wat we gedaan hebben.[/quote]

en … heeft de coating van de achterlichten de koude en zout goed getrotseerd ??

0

:up: :up: :up:

:respekt:

0
                        Wim

[quote=”TGeert” post=246437]Binnenkort te zien op Interclassics MECC ??[/quote]

Gaat mee naar het MECC, en de bar ook.
                          Dus drankjes van alle soort aanwezig voor forumleden. :drink:

0

Zeer ferm. :respekt:
                            Kleur doet me op het eerste zicht wat denken aan het Valencia-Blue van mijne spit. :mrgreen:

0

Binnenkort te zien op Interclassics MECC ??

0

Knap in die kleur. En zo had ik de lichten ook nog nooit gezien.

0

Ferm kleurke :popcorn: :popcorn: :popcorn:

0

Jammie kleurtje :up: Komt goed….. of we daaraan zouden durven twijfelen :first:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.