ombouw 944 naar straat legale racer.

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s ombouw 944 naar straat legale racer.

• Maker
    Discussie

• Wim

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
      • Even standing still, a car has to look fast …

deze fameuze quote gaat op, dus jullie zijn goed bezig Wim :up:

:up: :up: :up:

Wim

We zijn er bijna. 😀

klasse!! Dat ik fan ben wist je al hé. :up:

Wim

Kleur is Lambadagruen van VW, en deze werd al gebruikt op de VW karmann Ghia T34 en latere types.

Deze kleur is ook gebruikt op een speciale editie van de VW Caddy in 2003.

[quote=”cabrio wim” post=245003]

Die kleur :first: :first: :up: :up:

AGA blauw ?

Wim

Op pagina 2 staat al een en ander beschreven van onderstel en foto’s. 💡
                    Verder is de ophanging helemaal zoals in de rally’s en voor circuit gebouwd, dus geen rubbers meer bij de bevestiging ophanging aan carrosserie, maar vaste punten om zo de rol weerstand te minimaliseren.
                    Zwaardere stabi’s met andere bevestiging.
                    Zitten remschijven en remklauwen op van een 911 Turbo.

Ik zal er nog wel eens wat foto’s van maken.

Ik volg nog steeds de vorderingen. Benieuwd voor wanneer we meer naar de racy fotos gaan van ophanging, remmen, interieur enzoverder …

WD-40 met mayonaise 💡

rode vernis

Wim

[quote=”wing” post=245006] is dat een speciaal product dat jullie gebruiken op de achterlichten ?[/quote]

Is een probeersel geweest, dus even wachten wat het in verschillende weersomstandigheden doet en/of het goed blijft.
                            Is dat zo, dan vertel ik hier de truc wel van wat we gedaan hebben.

XXX

Ferm project, proficiat.
                              Leuke selfie van Timo :applaus:

ziet er weeral gelikt uit :up: is dat een speciaal product dat jullie gebruiken op de achterlichten ? mooi man :up:

Wim

Tevens als test een achterlicht behandeld, en resultaat zijn we zeer tevreden over.

Wim

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.