Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Restauratie Foto’s › ombouw 944 naar straat legale racer.
- Dit onderwerp bevat 62 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door
kristofd.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
jep, heeft Timo gedaan.
Uitlaat moet je zelf maken, maar de delen hiervoor lever Biesheuvel autosport.
En geluid is zeer mooi wanneer hij rond de 2500r/m komt of hoger, gaat hij huilen zoals een oud Porschke. :coolness:
Maar dat zul je nog wel eens horen.Hebben verder nog een ombouwt voor de motor besteld om de balansassen te kunnen verwijderen en mooi af te sluiten zodat je niet meer kunt zien dat daar eigenlijk een riem over moet liggen.
Maar eerst gaan we rijden met dat ding, en als hij weer wat gespaard heeft kunnen we motor verder eens doen naar wens.
Maar als ik het nu al zie met de aanpassingen zal hij al goed vooruit gaan.
Maar streven is tussen de 250 en 300 PK.:think:
Hoe zit dat nu met die uitlaat, Wim? Heb je een stalen broekstuk (uitlaatspruitstuk) gelast? Geen Dansk, klinkt anders?
❓Porsche staat nu al op de wielen en rijdt al.
Hier een filmpje van youtube.
https://youtu.be/PH0rbi6G1R8Dashboard kan straks geplaatst worden, en kunnen we alles een plekje gaan geven.
Motorruimte bijna klaar.
Dan mooi uitlijnen met front.
Dashboard aangepast voor meters, dus kan afgewerkt worden.
We zijn weer wat verder met de 944.
Uitlaat gelast.
En koplampen geplaatst.
dat inlogprobleem heeft Harley G vorige week ook nog gesignaleerd. ondertussen is dat mij ook al diverse malen opgevallen
alles werkt maar het is storend door gebrekkige gebruiksvriendelijkheid en je moet goed opletten of je mist nieuwe berichten :think:echter van lage forumsnelheid heb ik hier helemaal geen last.
Bedankt deepee, maar daar is probleem niet met opgelost. 💡
Vroeger als een ander hier problemen had, had ik er geen, en nu zelfs bij inloggen vindt ze de pagina Porscheforum.be niet eens.
Ga ik eruit, klik opnieuw op forum, en dan ben ik er ineens en wel gelijk ingelogd. :think:En voor alle duidelijkheid, is alleen hier op het BE forum, en nergens anders op welke site ook. :popcorn:
Qua snelheid loopt dit ook flink achter op de rest. 😐Ik post dus hier geen foto’s meer.
Zit je verdomme alles netjes te typen en te plaatsen en krijg foto’s met tekst er niet op. ruzie :bounce:
Op het moment ik op plaatsen druk gaat balk boven lopen maar springt elke keer terug naar antwoord gedeelte. :what:
Dus wie het project wilt volgen mag hier gaan kijken.
http://www.944forum.com/forum/showthread.php?t=17966
Voor de Mods en beheerder, maakt niet uit waar ik het probeer Firefox of Safari, thuis of en de zaak bij Timo, er gebeurd dus niks.
En op andere fora’s geen problemen, dus denk dat er toch nog dingen na de laatste up-date goed fout zitten, en ben niet alleen als ik dit hier lees. :sleep: :sleep:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.