ombouw dashboard 944 naar type II

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 ombouw dashboard 944 naar type II

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Heeft er iemand ervaringen met het ombouwen van het dashboard van het oude naar het nieuwe model?? moeilijk, duur, enz??
      weet er iemand waar die onderdelen te krijgen zijn buiten ebay, liefst tweedehands??
      oude is toch puristischer vind ik maar nieuwe is wel mooier zodus…..

porsche forever…

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Anoniem

dank voor jullie snelle antwoord
        inderdaad beter op zoek naar een nieuwer model maar ik heb nogal n specialleke en deze doe ik dus niet graag weg, amper 90000 km op de teller… kijk maar eens op http://www.pallazzo.de , daar staat ie nog voor de invoer[/url]

Anoniem

Kijk eens naar deze site:http://www.geocities.com/MotorCity/1760/dash.html
          Het is wel in het engels, maar het is een antwoord op je vraag.
          Ik lees er oa
          [i]”I often get the question “Can I update my old style dash to the newer one?” The answer is mostly… no. Not unless you have money to spend. There are mechanical fit issues, and some electrical differences. These are not insurmountable, but the cost is high. Also, the steering column angle changed from Early to Late 944’s and this would of course have to be addressed. Also, there’s the cost of updating to the new steering column controls for cruise control and wiper operation, etc. I like these controls much better in the Late style dash.”

[/i]
          Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen, en eerder, indien dit een optie is, uitkijken om een 1985+ model te kopen

Anoniem

voor 924 en 944 moet je bij vanzweeden in NL zijn, ik denk dat het adres bij de links op deze site staat. Beste is eens naar daar te rijden, je zal je ogen de kost kunnen geven. De parking achteraan staat vol met 924 en 944’s.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.