Ombouw/veranderen miniatuur porsche mogelijk?

Home Forum Porsche miniatuur Ombouw/veranderen miniatuur porsche mogelijk?

• Maker
    Discussie
  • Ik ben al een tijdje op zoek naar mijn wagen maar blijkbaar in nachtblauw niet te vinden 😥

Daarom vroeg ik mij af of je zo’n kleine 1/18 Porsche uit elkaar kan schroeven, herspuiten in de juiste kleur en terug in elkaar kan steken.

Op ebay heb ik net zo’n gele gekocht en als ik een goedkope vind kan ik daar eens op oefenen. Of weet er iemand een bedrijfje waar je er kan bestellen? In een zaak in Leuven kon men geen bestellingen aannemen.

De buragos hun afdekhoes voor het cabrio dak is wel mooier dan de maisto precies. Is er nog een merk dat jullie aanraden?

Iemand ook een idee of ze de 993 cabrio met gesloten dak in 1/18 maken?

PS en als er iemand een Rover 75 (vorig model) in dorchester red (= donker bordeaux) weet staan in schaal 1/18, zoek ik ook 🙂

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
    • Niet helemaal jouw kleur , maar wel met echt lederen interieur en schaal 1:18

Alsek u was zou ik ne 993 cabrio van UT-Models kopen. ( de zilvergrijze versie dan wel, de andere zijn niet gemakkelijk meer te vinden, dus duurder) maar zobiezo bestaat dat model niet in de kleur da ge wilt dus ist wel aan te rade die zilvergrijze te pakke peizk..
        Die kosten nu nieuw nog maar maximum 30 euro en zijn veel schoonder afgewerkt dan Bburago en Maisto.
        Ook die kap is schoonder, in gesloten uitvoering bestaan die wel niet.
        Foto van de mijne, 1/18 van UT
        [url=http://imageshack.us:3srsdroh]

ik heb er zo vroeger ook een aantal omgebouwd, zodoende heb ik een aantal rariteiten in mn collectie… das perfekt zelf te doen allemaal , als ge tijd hebt uiteraard

interessant.

Zou de mijne graag op 1/18 de hebben…

Wat vragen die voor zoiets ?

Ik ken twee jongens die niets anders doen dan modelletjes ombouwn naar wens van de klant.
              Een voorbeeldje van in één van hun zijn beginperiode (voor 3 jaar)De schaal is 1:43

Origineel

model

[url=http://img263.imageshack.us/my.php?image=baurmodel0026wf.jpg:32qvquqr]

Sorry voor de slechte kwalitiet van de foto maar mijn toestelletje is niet zogoed in close ups 😕

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.