Ombouw

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Ik begin mij toch stilletjes af te vragen waarom er zoveel Porsche omgebouwd worden. 🙄
      Als ik hier nu op het forum de nieuwe draadjes zie en lees, krijg ik weer al de kriebels als ik die zie.
      Geen 1 originele Porsche die aangeboden word.
      Alleen is dit slecht voor de verkoop, want waarom is hij omgebouwd. (schade)
      Verder is het slecht voor de waarde, want weet hier nog een paar forummers die een omgebouwde 2.7S gekocht hebben, die in originele staat 4x duurder zou zijn als nu.
      En vraag mij nu af, waarom dit gedaan is > wil men een nieuwer model maar kan men niet permiteren, en dat snap ik dan niet, want het ombouwen en spuiten kost ook serieus wel wat geld.
      Wie deelt mijn mening hierin, of durft een eerlijk antwoord te geven. 💡

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
      • Check de optiecodes op joud boekje eens met DEZE LIJST 😉

goede vraag,wie weet dat?

Was de turbovleugel op de 4S geen optie van Porsche ?

dacht dat de Porsche993 4S een klein auto.vleugeltje had?

is gewoon originele auto pascal911….geen ombouw 😉

Yep,klink dezelfde,,de mijne is een beetje meer verlaagd en S4 met diepe rand erop.

[quote=”Pascal911″:39smptng]…had deze wagen zo gekocht met turbovleugel [/quote]
                    …zoiets ?……

…had deze wagen zo gekocht met turbovleugel en vond het op foto niet erg men ding,tot ik ernaar toe ging en was meteen verkocht,heb hem dan ook gekocht :mrgreen:

Ik zal deze week is werk maken om foto’s van men wagen erop te zetten……….

[quote=”Pascal911″:13cnpr54]Is het erg dat mijn 993 4S een turbovleugel heeft?[/quote]

Het is jouw wagen dus je doet ermee wat jij wil .
                          Wie betaald bepaald is mijn levensmoto .
                          Wil je er een turbovleugel op , dan zet je die er ook op .
                          Je hebt daar niemands toestemming voor nodig 😉

Wim

nee hoor. 😉

Is het erg dat mijn 993 4S een turbovleugel heeft?

[quote=”SidewindR”:2efsw7hi]
                                En wie weet kom ik in de toekomst wel eens een goeie set Fuchsen tegen, je weet nooit hè 😉
                                [/quote]

Ik heb nog een paar sets liggen. Zeg maar hoe je ze wil hebben en dan maken we ze zo :mrgreen: :mrgreen:

Ik laat de eer aan jouw Wim om zo’n draadje te beginnen 😉

Wim

Hier hebben we nog geen Bob de Bouwer topic waar zulke misbaksels in staan. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.