Omgebouwde 928’s

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Omgebouwde 928’s

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Ik was zo’n beetje op het net aan het surfen toen ik een hele hoop ombouwen vond van al zeer zeldzame edele wagens .
      Oa een 7 serie Pick-up , bentley Statiowagon etc vond ik ook deze 928 pick-up .
      Ik kende deze al wel , maar vond het de moeite om toch hier op het forum te vereeuwigen
      En tegelijk een leuk nieuw draadje

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
      • :puke: :puke: :puke:

[quote=”911-lover” post=53321]928 cabriolet

wat doet deze mercedes op het pf

[quote=”911-lover”:2flqhd23]En eentje met vleugeldeuren

zegge wat je wil maar den deze vind ik toch wel OK hoor

grtz Geert 😉

😯 😯 😯 😀 D D whahaha, what the f… is that?
              Mijn eerste gedacht was onmiddellijk dat dit wel weer een Amerikaanse grap ging zijn… doch die Citroën op de achtergrond doet me twijfelen…

Van grappen gesproken, ik vind het nog steeds grappig om dat lange smoelwerk van Ferry Porsche te zien bij zijn ‘cadeautje’ voor zijn 75ste verjaardag! 😆 Het is geen groot geheim dat hij de 928 (en andere frontmotors) haatte!! Voor hem was een Porsche iets met de motor vanachter! En dan geven ze hem voor zijn 75ste verjaardag… een 928… joy… Meer zelfs, nog een grotere, langere 928… more joy… 🙄 😈

En dit was zeer zeker de voorloper van de Cayenne 😆 😆 😆 😆

De koenig cabrio heb ik al in het echt zien rijden… hier in vlaanderen.. wel met Luxemburgse plaat…

De 928 Cabrio volgens Gemballa

En een zeswieler Pick-up

De 928 Cabrio volgens Koenig

[quote=”911-lover”:3ki9vsd3]En WTF is dat 😯

Kon niet kiezen tussen een porsche of een boot te kopen 😆

De 928 break van Artz

[quote=”bertroex”:1tvla2mm]De ferry Porsche 4 deur

😉

Bert[/quote]

Ik denk toch datdit een andere ombouw is .
                              Op het net komik de al eerder gepostte 928S4 4 seatertegen als die die Ferry Posche gekregen heeft voor zijn 75ste verjaardag .
                              Deze dus

Een tweedeursje en let op de voorlichten 😯

en dan zijn er nog die klagen dat een Panamera op niets trekt… 😉 😆

De ferry Porsche 4 deur

😉

Bert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.