Omnium verzekeren 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Omnium verzekeren 964

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Forummers,

Kan er iemand een verzekeraar aanbevelen om omnium de 964 te verzekeren?
      Ik heb een voorstel (AG + Jean Verheyen) maar voelt ongemakkelijk omwille van voorwaarden en prijs.
      BA met omnium 1.030,- EUR per jaar :
      – verzekerde waarde wordt bepaald door expertise AXA met max 80k en geldt voor 3 jaar.
      – voorwaarden : o.a. max 5000 kms (!) , gestald in garage met incert approved alarm + meldkamer, certificaat alarm op auto, expertise.. 

Bedankt voor de comments,
      Peter

Ik heb net een volledige omnium zonder kilometerbeperking afgesloten voor een 928 bij Vander Haeghen.

Daarvoor had ik ook offerte laten maken voor een 964, aangenomen waarde 80.000 (expertiseverslag van partij naar keuze), onbeperkte kilometers voor +- €650 (indien mét kilometerbeperking tot 5000km kwam het op €535), taksen en kosten incluus.
        Stalling in garage vereist, maar zonder fancy alarmsysteem. Startonderbreker op de wagen noodzakelijk.
        Er zit franchise van 1% op verzekerde waarde op sommige waarborgen (min 300 max 3000 euro).
        Geen afschrijving op de waarde, herziening wordt aanbevolen elke 2 jaar maar is vrij om vroeger/later te doen dmv. expertiseverslag.
        Totaalverlies is bovendien gedekt met 110% vergoeding.

Bedankt, ik vraag er een offerte aan!

Hier ook Vander Haeghen voor zowel de 911 Targa als de 964 C4
            964: full omnium zonder kilometerbeperking getaxeerd op 70.000 euro: 549 euro + BA 10 euro.

hier ook voor de 3.2. Alles laten regelen door site sponsor, nog niet nodig gehad maar geeft toch goed gevoel van zekerheid

.. Een expertise zou ook nodig zijn, ik neem aan dat dat best iemand is met kennis van klassieke Porsche.
                Kunnen jullie iemand aanbevelen Limburg / Vlaams Brabant?

Rudi Philippaerts, Diepenbeek
                  Aavex.be

Is hier al dikwijls gepasseerd, Gert Beets  Oldtimer Taxatie – WaardebepalingOldtimertaxatie.be (classiccarsurvey.eu)
                    Je kan tot bij hem in Kontich en daar wordt hij ook op de brug gezet en volledig getaxeerd, of hij komt ter plaatse.

Gert Beets ter plaatse gehad, was er zelf helaas niet bij wegens werk maar super mooi en gedetailleerd boekje ontvangen, wat daarna inderdaad erg leuk is voor jezelf, maar ook handig voor verzekering

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.